maanantai 16. huhtikuuta 2012

Lets See Where the Evening Takes Us to



Pakko kirjoittaa ihan mininen postaus eilis-illasta, laitan varmaan vaan paljon kuvia.


Alunperin Mk:n kanssa oltiin suunniteltu leffailtaa tai et mentäis syömään, mut jostain syystä mä olin vaan automaattisesti ajatellu et me otetaan ja mennään kerranki yhdes täälä sjoella. Olin käyny alkoski hakees viiniä sun muuta, enkä ollu ehtiny soitellakkaa koko asiasta Mk:lle, oletin vain jostain syystä et eikö me ny vähä maistella. Mk oli ihan pihalla kun sain sitte aikaiseksi soittaa sille ja sanoa et noniin minne baariin me mennään illalla :D

Ilta alkoi hyvin, meikkailtiin ja kuunneltiin hyvää musaa. Ite aloin olla jo aika mukavas tuiskees, kun Mikko ja Masa tuli käymään. Siinä sitt pelailtiin korttia ja naurettiin. Chatroulette FTW!! :D Loppuilta menikin ihan uusiin puihin tiettyjen juttujen takia, mut hauskaa oli silti! :) Ens kerralla paremmin.


Kaverikuvien otto mene aina överiksi :D

Mutta täs me nauretaan oikeesti :3

Whooooooot!!!!


Kivasti tota punkkua huulis ja joka paikas :D

ilme.com



Mä en ihan oikeesti tiedä mitä täs tapahtuu :D

Täski niin hienos kuosis jo että :D


Mä lupasin viimeks et puhuisin Oulusta ja kaikesta muuta, mikä siihen liittyy, mut kello on jo vaikka mitä, mun pitää huomenna töihin ja tehdä miljoona juttua ennen työmaalle menoa. Kerron sit myöhemmin paremmin, I promise! :)

PS. Kiitos Jaana & Jasmina viimeisestä, oli hauskaa :3 Seuraavana päivänä väsytti! :D
PPS. Ostin sitä Garnierin BB-mömmöä ja vähä mä tykkään!
PPPS. Jaksamisia sulle rakas, sen viestin minkä laitoin aamuyöstä pätee vieläkin, kaikki kääntyy aina parhain päin




4 kommenttia:

  1. Mäki tykkään siitä Garnierin BB-mömmöstä, ostin sitä jo joulun jälkeen. Oli kovas käytös lomalla varsinki, ihanaa ku siinä on suojakerroinki niin ei tartte erikseen jotain aurinkorasvaa törkätä naamaan :)

    VastaaPoista
  2. Pitää kyllä sanoa et yllätyin itekki siitä miten kivaa ainetta se on :) Sattumalta oli kans ihan hyvän väristä mulle, kun ei niitä sävyvaihtoehtoja kovin montaa ollu. Vissiin kaks?

    VastaaPoista
  3. heeeei onko sullaki sivukalju? ainaki näyttää siltä ku oot laittanu tukan tollee :) näyttää kivalta!

    VastaaPoista
  4. Ei oo sivukaljua, pinneillä laitettu kiinni tukka toiselta puolelta. tuos illan mittaan tuli kyllä mieleen et sivukalju olis ihana, mut mulla ei olis pokkaa leikata mun tukkaa niin. toisekseen mulla ei olis kyllä sitte pinnaa odottaa et se kasvaiskaan. toi oli kuitenki niin kiva kun saa laitettua vastaavasti sillonku huvittaa :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!