maanantai 25. heinäkuuta 2011

Uudet verhot

Vihdoin siskoni sai ommeltua mulle uutukaiset verhot! Kovasti olen lopputulokseen tyytyväinen, vaikka pikkuvirheitä verhoista löytyykin. 

Sisko kävi miehensä kanssa Tampereella pyörähtämässä kesälomansa kunniaksi ja kävivätpä he Ikeassakin. Käytin tilaisuuden heti tietenkin hyväkseni ja pyysin siskoani tuomaan minulle valkoisen Lack-apupöydän. Näin sain vaihtaa mustan karvamaton lattialle pitkästä aikaa uusien verhojen kaveriksi.




Siirsin olkkarin keskellä olevan mustan apupöydän sohvan viereen (Kiitos Laura hyvästä ajatuksesta) ja sain siitä hyvän laskualustan esimerkiksi kaukosäätimille ja juomalasille telkkaria katsellessa.


Siitä hyvästä, että siskoni neuloi verhot, etsn netistä hieman kuvia ja tulostelin hänelle kehyksiin. Tämä on minun lempparini:


Ja sitten pitää vielä hehkuttaa mun uusia puhelimenkuoria, jotka tilasin saksasta Amazon-nettikaupan kautta (maksoivat vaivaiset 1 dollaria, tilasin 2 kpl -> postikulujen kanssa hela homma noin 7e).



Ajattelin tehdä vielä toisen entryn jossa on asiaa vähän muusta kuin sisustamisesta. Jospa sitä jaksais värkätä tässä pikapuoliin, koska tästäkin postauksesta tuli aikasta napakka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!