maanantai 25. heinäkuuta 2011

Kaakaota ja luurankoja

Tässä pikkuveljeä odotellessani voisin kirjoitella tälläisen varsin kuvapainotteisen entryn tuon sisustusjutun lisäksi. Tylsää! Voiko olla mahdollista ees? Mulla on kerrankin vapaapäivä. Plussaa siitä. Sitten alkaakin 10 päivän työputki, jonka aikana olen ihan varmasti kuollut. Niin kuollut ku nainen ikinä voi olla. 

Eniveis, Laura ihana oli täälä kahvilla kerranki pidempään yks ilta. Oli kivaa. Käytiin kaupassa ja vaihdettiin mun kämppään matto ja laitettiin apupöytä paloista kokonaiseksi. Kaupassa käynnin jälkeen juotiin kaakaota ja höpötettiin kaikkea ihan typerää, kaikkia kaksmielistä ja erittäin järkevää.

Laura osti Hello Kitty puuhapussin.
Lapsi on terve kun se leikkii? :D

paskanenpaita.jpg
Joo-oh. Viimeaikoina oon lukenu ihan hervottomasti. Kirjoja, lehtiä.. Täs kuus oon mun mielestä lukenu 4 kirjaa. Sain vihdoin aikaseksi lukea Twilight saagan vikan osuuden enkuksi. En ees tajua miks joskus jätin sen kesken? Tästä innostuneena ostin Bree Tannerin lyhyen elämän, jonka luinkin sitten parissa illassa. Oli yllättävän hyvä! Oon myös lukenu Trueblood-sarjan kirjoja. Itte sarjasta en tykkää, koska sarjan Sookie on ihan perseestä. Sitä paitsi ne miehet on paljo paremman näkösiä mun mielikuvituksessani, kuin jossain telkkarissa. Eka Trueblood kirja oli hyvä, ihanan kevyttä lukemista, joten ostin kakkososankin. Kakkosen saan varmaan luettua parin päivän sisään. 

Oon itseasiassa ostanu jo lisääkin luettavaa. Ostin pokkarina Sara Cruen Vettä Elefanteille, jonka uskon olevan hyvä. En oo leffaa nähnyt, enkä varmaan katsokkaan.

Lukemisen lisäksi oon kirjottanu viimeaikoina taas ihan himona. Aloitin Veeran blogin innostamana "aineen" kirjoittamisen. Sellaisen mitä joskus piti kirjoittaa koulussa, mutta tuosta mun omasta taitaa tulla hieman pidempi ja synkempi. Otin etukäteen annetuista otsikoista tuon "minun kesäni". Tarina perustuu tositapahtumiin, mutta siinä on paljon enemmän "kaunistelua", suurentelua ja kaikkea sellaista, joka saa tarinan miljoona kertaa kiinnostavammaksi. Tarina perustuu omaan elämääni ja aioin sen sitten postailla tänne teidän kaikkien iloksi, kunhan saan sen valmiiksi.

Nyt kuitenkin kivoja kuvia!













1 kommentti:

  1. Se Vettä Elefanteille -leffa oli yllättävän hyvä, käytiin kattomassa (lue: raahasin) Keken kanssa se mun synttäripäivänä leffassa, ja no mä tykkäsin (siis en sen takia et siinä oli joku Robert Pattison vaan siks et se oli eläinlääkäri... Uskon kyllä et kirja on paljo paremmin, koska leffassa ei oikein henkilökemiaa ollu Pattisonin ja Hänen-Lusikkansa-Kanssa.

    Muttaaa... sopisko sulle joku päivä et tulisin kahville, tahtois nähdä sun über-hienon kämpän! :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!