sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Ystävän Synttärit

Heij taas kaikki pikkuiset lukijani!

Tämä entry koskeepi vain ja ainoastaan luokkakaverini Saijan synttäreitä, joita vietimme oikein mukavalla poppoolla 26.3 Jouppiskalla. Tytöt saunoivat (olin kalkkis enkä itse sitten mennyt saunaan) ja teimme ihanan kirjeleikin, josta kerron myöhemmin lisää. Meinasin alunperin kovasti hieman juopotella, mutta ei sitten laskenut ja pitsan syönnin jälkeen olin niin naatti pitkästä päivästä, että kroppa huusi sänkyä. Aamuvuorot jotenki vaan vie mehut.

Teen tämän entryn jälkeen vielä toisen, joka sitten koskee kokonaan tätä minun uutta kotiani, johon olen todella tyytyväinen <3 Outoa asua Kasperissa!

Joka tapauksessa, Saijan synttäreillä näki sitten kaikkia ihania kavereita pitkästä aikaa, ja samalla tutustui uusiin ihmisiin. Ihan huippu ilta! Oli mahtavaa nähdä Tiinaa (joo mä tiedän, mulla on varmaan miljoona Tiina-nimistä kaveria) pitkästä aikaa ja horista kaikkea mukavaa. Heidikin oli ihana nähdä ja oli mahtavaa kuulla iloisia uutisia ystävien elämästä. Itse puhuin lähinnä tuosta muutto-paskasta, josta oon muutenki höpöttäny viimeisen kuukauden. Sori kaverit! :D Mutta nyt hieman kuveja lauantailta!


Tiina justiin seliittää jotain :D Mä niin karehrin tuota tukkaa!



Sitten itse juhlakalu, niiin nättinä <3 


Ja tämä kaunokainen oli juhlakalun ihana serkkutyttönen, Tiina myöskin.
Mistähän näitä Tiina-nimisiä kavereita oikein tulee?


Tiinasta tuli kyllä niin kivoja kuvia kun pidettiin siinä pienoinen kuvaussessio.
Ite tykästyin jotenkin noihin mustavalkoisiin enemmän.
Ja kyllä, mä laitan teille Saija & Tiina nää kuvat vaikka sähköpostilla, heti ku kerkee :)
Kopioikaa vaikka tästä ensihätään.


Illan aikana tehtiin tosi kiva kirjeleikki, joka on varmaan joillekkin ihmisille tuttu polttareista, tai muista vastaavanlaisista kekkereistä. Homma eteni niin, että jokainen oli ottanut mukaan jonkin pienen ja tärkeän esineen, jotka sitten laitettiin erilliseen pussukkaan. Jokainen sitten nosti yhden esineen tietämttä kenelle se kuului. Esineen perusteella piti kirjoittaa kirje, johon sai oman mielensä mukaan kirjoitella joko itse esineestä, tai sen omistajasta tai vaikka molemmista. Lopuksi paljastettiin esineiden oikeat omistajat. Näin jokaiselle jäi jotain pikkukivaa muistoksi synttäri-illasta. Tosi kiva ja helppo tutustumisleikki.

Minä annoin lompakostani narikka-lapun, joka on pyörinyt siellä ikuisuuden. En osaa oikein sanoa, miksi se on tärkeä, mutta en oo ikinä jostain syystä sitä poiskaan heittänyt. Anyways, tälläisen kirjeen minä sitten sain :)



Ja vähän parempi kuva itse tekstistä. Klikkailkaapa suuremmaksi. Osui kyllä todella hyvin! :) Hassu juttu myös sinänsä, että Tiina sattumalta valkkas mun esineen, ja minä hänen. Illalla muiden painuessa baariin, minä menin kotsaan nukkumaan. Nyt mä kuitenkin alkaan tehdä hieman postausta tästä mun muuttojutusta ja uudesta kodista.

Back in a min :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!