keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Kuvahaaste

Heidi ihana heitti mulle yli kivan haasteen, joka kuuluupi näin:

1. avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi. 
2. valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi. 
3. selitä kuva. 
4. haasta neljä bloggaajaa tekemään sama. 


Kuva siis vuodelta 2008, Koulukadun kämpiltä silloin kun vielä seurustelin. Ignoratkaa mun maha, mut huomioikaa tukka! Ah niin ihana tukka, mulla on tuossa ekaa kertaa (muistaakseni) rastat  päässä <3 Aivan huiput. Vois taas kesällä harkita niiden laittamista. Pitäis vaan lähettää tekijälleen takaisin tiivistettäväksi, kun olen itse niin käsi, ettei siitä mitään tuu. Oon kyllä kovasti yrittäny tiivistää niitä, mut ei siitä tuu läheskää niin hyvää mitä oikeesti haluisin. Luullakseni soitan tuossa varmaan siskon kanssa jotain todella tärkeää, ja luen varmaan jotain samaan aikaan. Ei voi muistaa.

Kenetköhän minä haastaisin? Hmm.. Paakkun ainaskin!  Mean myös! ja ja.. hmmm.. Jennin, koska Jenni on niin kivan aktiivinen bloggaaja ;) ja sitten vielä Talvikettuneitisen. Pitäkää hauskaa!

Lopuksi täytyy jättää vielä post scriptum: meinaan nukahtaa pystyyn, mutta huomenna muutto muutto muutto VIHDOINKIN! Wohou!



3 kommenttia:

  1. Haa, täytyy tarttua haasteeseen!

    VastaaPoista
  2. millanen kiinnitys noissa rastoissa on? :P mäkin alootin ny oman blogin, kokeelen jos jaksaasin turinoidakkin sinne :D sais kans tehdä meikkientryjä ja muuta kivaa

    VastaaPoista
  3. http://paakkun.blogspot.com/2011/03/kuvahaaste.html :D

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!