sunnuntai 20. toukokuuta 2012

♥ Uleåborg i Mitt Hjärtat ♥




Hei kaikki rakkaudet! ♥


On kulunut kuukausi siitä kun viimeksi sain aikaiseksi kirjoiteltua tänne. Elämä on mullistunut ihan mielettömästi sillä välin, on tullut paljon uusia ihmisiä elämään ja oon varmaan onnellisimmillani moneen vuoteen. Vapun jälkeen löysin itselleni maailman huomaavaisimman miehen, joka pitää mua niin kuin kukkaa kämmenellä. Siis minä, ikisinkku, löysin miehen?! ..joo, en meinaa itekkään uskoa sitä todeksi :)

Kirjoittelen tällä kertaa täältä sjoen keskustasta, tarkoitus oli jo eilen illalla kirjoitella kuulumisia ja laittaa paljon kuvia blogitekstin sekaan, mutta tietysti unohdin siirtää ne tikulle ja ottaa mukaan ennen kuin tulin tänne. Siksi näin tekstintäyteinen postaus tällä kertaa. Siksi lisäsinkin kuvat tekstiin jälkeen päin :)

Uleåborg in my heart ♥


Kuukausi sitten kirjoittelin Oulun reissusta, joka nyt on jo takanapäin. Jasminalla oli sattumalta samaan aikaan pääsykokeet Oulun yliopistolla, tarkemmin sanottuna päivää ennen omaa pääsykoettani. Tosi hyvä sattuma, mentiin porukalla jo 15. päivä Ouluun Jasminan ja Eetun kavereiden, Sonjan ja Mikon luokse yökyläilemään. Jasmina jännitti omaa koettansa ihan homona. Se itseasias jännitti munki koetta enemmän ku minä itse :D


Jasminan kanssa torilla :)


Söpö :)


Hottis toripoliisi ja sen iso maha :)

Gigantic ice cream!

Fiksu nainen makasiineilla..

EEEEETY!

Automatkan ajan opiskelin puhelimella niin paljon kun vaan kerkesin. Loput aineistot kävin läpi illalla Sonjan ja Mikon luona. Sain itseasiassa tosi hyvin luettua ja tehtyä muistiinpanoja, kaikki osiot tuli käytyä läpi, paitsi sitten huhtikuun uutiset, yllättäen. Nooh, tsägällä tonne kouluunki on haettu niin tsägällä sitten luetaankin ;)

Itse koe oli siis 16. päivä. Koko koe oli a, b, c ja d vaihtoehtojen täyttämistä. Oli yleistietoa, veikkaa ja voita-osioita, yllätyksiä (tiesin jotain vaikken edes tiennyt tietäväni!) ja lopuksi uutisen rakentamista valmiista virkkeistä. 

Koe tuntui menevän yllättävän hyvin ajatellen sitä kuinka paljon siihen luin. Laskin kaikki varmat pisteet, jolloin sain 22,5 pistettä kolmestakymmenestä. Kokeen jälkeen juteltiin porukalla kysymyksistä ja kävi ilmi että olin veikannut itselleni ainakin kaksi pistettä lisää. Jee!

Ihan mieletön ajatus, että syksyllä voi tapahtua ihan mitä vaan; joko asun täällä Seinäjoella, omassa tai jossain muualla (hahaa ;D) tai sitten muutan Ouluun ja alan opiskella mun unelma-ammattia varten. Tämän lisäksi hain taas Big Brotheriin, mutta sitä en jaksa sen enempää ajatella... mutta siis, aivan mahtavaa! I'm so happy! ♥

Laughing & winning


Kotimatkalla juotiin Jasminan kanssa lonkeroa ja naurettiin ihan päättömästi jos jollekkin asialle. Kuunneltiin YleX:ää, jossa haettiin kilpailuun osallistujia. Minähän sitten päätin soittaa ja osallistua! Kikpailussa oli muistaakseni kaksi muuta osallistujaa itseni lisäksi ja tehtävänä oli laulaa Gaudeamus Igitur-biisi tietyllä musiikkityylillä. Hevi- ja oopperatyyli oli jo jaettu ja minä sain tyylilajikseni humpan! Wohou! Harjoiteltiin Jasminan kanssa siinä samalla kun juontajat aloittivat kisan.





Vedin ihan täysillä, surkeasti ja vitun rumasti koko biisin. Yritin sovittaa sen Eläkeläisten Humppaa taikka kuole-biisin tahtiin, mutta epäonnistuin todella pahasti. Olihan siinä sitten pakko laulaa ko. biisin kertsikin, että asia tuli varmasti selväksi kaikille kuuntelijoille. 

Juontajat vannottivat, etten enää ikinä saa laulaa tuota laulua kenellekkään, niin kauheaa se kuulemma oli :D Uhkasin laulaa sen illalla mun matkakavereille, mutta juontajat kielsivät, ettei missään nimessä. Puhelu pätki hieman ja ilmeisesti nää juontajat pyysi mua vetään sen toiseen kertaa siihen lähetykseen, mutta kysyinkin vaan ihan pihalla "AI NYTKÖ??!!" :D Voitin koko kisan ja sain palkinnoksi Yle X t-paidan! Wohooooouuu!! Oli niin hauskaa ja nauretiin koko jutulle ihan sikana, aivan mieletön fiilis!

Antiköyhäilyä


Menin sitten ja repäisin Oulussa käydessäni myös hieman suuremmalla hankinnalla. Ostin uuden puhelimen, johon oon ihan lovena!


Nyt vaan pitäis opetella käyttämään sitä kunnolla, et saisin kaiken mahdollisen siitä irti. Onhan tuo tosiaan iso puhelin yleisesti ottaen, mutta tosi nopeesti siihen kokoonkin tottuu. Ihan huisia! <3 Ja toimii niinku unelma <3 Bloggaaminenki voi olla ihan eri juttu tuollasella vehkeellä ;) 




Yritin Amazonista löytää hyviä suoja- ja flippikuoria. Halpojahan ne olis olleet (n. 5 dollarista viiteentoista dollariin) mut perkele kun ottavat vaan niin paljon shipment feedejä. Esimerkiksi 5 tuotteen setti (kuoret, kuorien irrottaja, suojakalvot, kuulokkeet yms) olis ollu 7 dollaria, mut käsittelymaksut ja lähettäminen oli abouttiarallaa 24€. Ei kiitos. Tilasin sitten jostain suomalaisesta vastaavanlaisen setin. Ostakaa joku mun Galaxy S?



Stuff about hair


Oon tällä välillä saanut jopa aikaiseksi hankittua kesätukan itselleni! Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, mutta harmittaa kun meni toinen puntti aitohiusta ihan hukkaan. Värjäsin sen loppujen lopuksi punaiseksi, mutta en sittenkään ollut tyytyväinen siihen ja myyn ko. käyttämätöntä punttia facen kirpparilla. Jaana sitä on kovasti himoinnut, joten pitää katsoa miten homma etenee :)










Kiitos Sirpa, oot ihan huippu-mahtava-ihana-uhkea, i lav juu! ♥ Mitä mä tekisinkään ilman sua! (Olisin ainakin normaalia rumempi jos ei muuta! :D )

Weight stuff


Karppaus on muuten jatkunut ihan entisellään. Jokin aika sitten tuli kuukausi täyteen karppausta, eikä loppua näy. Viimeksi olin noin kuukausi sitten painonhallintatapaamisessa työterkkarilla, ja oltiin silloin hyvällä mallilla. Silloin asetettiin realistinen tavoite seuraavalle kerralle, jonka oon alittanu jo viikko sitten. Oon niin onnellinen! Tuli ihan mielettömän hyvä fiilis kun keskiviikkona Komiassa Petra tuli ja huusi "Vittu sä oot ämmä laihtunu!!!!" :D  Hahaa! Joo, jonkin verran ja hyvä niin :3


Nyt kuitenkin leffailtaa näin sunnuntain kunniaksi. Ai niin joo, jos jotakut mietityttää (varmaan mua itteäni lähinnä) kirjoitin tekstin perjantaina, mutta sain nyt vasta aikaiseksi julkaistua sen.

Ai niin joo, vielä yks juttu. Laura, sinä ihana tyttönen. Anteeksi hirmuisesti kun musta ei oo kuulunu mitään vapun jälkeen. Mulla on kesäloma pika pikaa päällä niin ollaan sitten paljon yhteyksissä, kahvitellaan ja käydään kirppareilla. Oot mulle edelleen yhtä tärkeä kuin ennenkin, on vaan ollut niin kamalan paljon tekemistä ja säntäilyä joka paikkaan. Lav juu ladyseni!







ps. huomenna saakin jo tietää pääsinkö pääsykokeen toiseen vaiheeseen. Se meinais sitten sitä et Oulu kutsuu jälleen 28.5 !

1 kommentti:

  1. Mä oon jo vähän täällä miettiny et ootko hyljänny mut kokonansa :/

    Ei vaa on mullakin ollut paljon kaikenlaista menoa ja muuta muka tärkeää.. Pahoitteluni siis myös täältä <3 Pus

    Soitellaan ja ihmetellään pikapuolin..

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!