perjantai 27. huhtikuuta 2012

Colours Taking Over Me



Lyhyt työpäivä, tyhmä päähänpistos luvata mennä huomenna iltavuoroon, kaikki kaverit jossain ja minä yksin kämpillä kuuntelemassa musiikkia. Ihan sama, mulla on kohta neljä vapaapäivää, joista aion ottaa kaiken irti :) ♥Kevät on täällä


Parveke

 

Harmi kun tänään ei paista aurinko yhtä nätisti kuin toissapäivänä. Auringon ansiosta sain ihan mielettömästi energiaa ja päätin laittaa parvekkeen kesäkuntoon. Lopputulos on mun mielestä ihanan kotoinen ja sellainen -ööö miten sen nyt sanois- suloisen sekainen :) Uuden parvekkeen vois sanoa olevan osaksi vanhaa, osaksi uutta ja osaksi itsetehtyä. Tyytyväinen olen kuitenkin.


Tuftaukset seinällä by Äiskä

Sohva 30€ / Kalustekaverit SJK (jotain 6 vuotta sitten?!) Pikkumyyt by Äiti


Isoin juttu minkä parvekkeelle hommasin oli 3,5m kuramattoa. Oon jo iät ja ajat ajatellut, että sitä pitää ihan oikeasti ostaa. Ei ole kovin mukavaa mennä parvekkeelle paljan varpain, jos jalkojen alla on jäätävä betonilattia...ja vielä aika ruma sellainen. Kiitos MK:lle matonasennusavusta! ♥ Nyt ei enää tarvi laittaa tossuja jalkaan kun menee röksylle :)


Liitutaulu 3e / Lakeuden Shoppis

Tuon nättimyksen löysin tänään kirpparilta, samalla kun tein ruukkulöydöksiä. Laura-idaseni oli ostanut jokin aika sitten facebook-kirpparilta taulun, jossa oli samainen teksti. Lauran taulu oli tosi ihana ja retro, tykkäsin kovasti. Itse lause oli vielä ihanampi, joten kopsasin tuohon. En oo kyllä varma onko se "if" vai "when".. who cares?




Awwwwwwww kukkia ♥ ! Ihan onnessani oon töissä ollu kun kukkakuormaa on tuotu puutarhaan. ihan huisia. Tänäänkin hain kaikkia pikkuihanuuksia, joita saa kastella koko kesän. Pari päivää sitten haetut orvokit olivat vähän ottaneet osumaa pakkasesta, mutta jo parin päivän päästä ne pukkasivat uusia nuppuja :)


Valkoinen peltiastia 2e / Lakeuden Shoppis

Siirsin lyhdyt sisältä ulos Lack-pöydän päälle, joka silloin muuton aikana naarmuuntui. Yllättävän hyvin on kestänyt kosteutta kyllä tuo pöytä, koska toihan on tehty jostain ihan joutopuu-paskamatskusta-mitä-ikinä-liekään-nyt-sitte-on.. Ihania valkoisia ja viininpunaisia petunioita :)


Musta pikkuruukku 1e / Lakeuden Shoppis






Pakko myöntää, mut en tiedä mikä tuon oranssin kukkasen nimi on. En ehtinyt luikkaamaan sen kummemmin kukkalistauksesta kun sen ostin, kattoin vaan mitkä oli mun mielestä hienoja :) En halunnut että toi parveke on ihan mustavalkoinen, niinku muu asunto, joten vähän jotain "riitaista" väriä piti saada. Siksi sininen ruukku, pinkki tyyny ja kuviollinen huopa sohvan päällä :)


Ruukku 1e / Lakeuden Shoppis

Täs kuvas näkyy varmaan parhaiten tuo kuramatto, joka on ihanan pehmeä tepastella :) Kuva vähän vääristää, mutta tuon ruukun pinnan "kulumakohdat" on oikeasti hopeisia. Olishan se nyt ollut ihan tylsä ruukku muuten :) 


Sydänruukku 1,50e & musta pikkuruukku 1e / Laukeuden Shoppis

Yllä olevassa kuvassa kukkien alla on ikuisuuden parvekkeella lahonnut ja osakseen rikkinäinen vanha yöpöytä (tosi ihanan värinen, eikö?). Sen pinta on ihan rikki ja halki, hyllyt väärällään ja kaiken lisäksi se keikkuu. Ihan sama, silti se sopii hyvin kukkapöydäksi, mullan säilytyspaikaksi ja sytkävarastoksi :)

Myöhemmin tällä viikolla olis tarkoitus investoida valkoiseen spray-purkkiin ja maalata mun kolmitasoinen kukkahäkkyrä, jonka oon uhannut päästää päiviltään jo aikoja. Katotaan miten spray tarttuu rottinkiin / valurautaan... ja jos ei tartu niin kyynel, keksin jotain muuta. DIY KUNNIAAN! :D

Hei oon ollu töissä tänään, eihän oo pakko olla mitenkää laitettuna?

Parasta tossa koko parvekkeen laittamisessa on se, että se on ihan mielettömän kiva paikka olla sitten kesällä, kun arska paistaa ja on kärpäsiä. Mulle tulee ihan samanlainen olo kuin esimerkiks Simssis niillä Simeillä kun ne asuu talossa joka on sisustettu hienosti :D Sillee plussan kuvia pään päällä :D ++

Viimekesänäki jäi jotenki niin mieleen se, kun Heidin kanssa tultiin Provinssista tänne mun kämpille ja hyvä ettei alasti istuttu parvekkeen sohvalla ihan räkäkännis aamukuuden aikaan ja naurettiin ihan paskana jollekki yli sakialle. Oli niin ihanan KESÄ (kyllä, käytän substantiivia adjektiivina, mutta tämä lause kestää sen) ja lämmin ja hyvä fiilis ja hyvää seuraa ja ja ja ja mitä vielä? Olin oikeestaan onnellinen silloin, en tiedä miks just se tilanne on jääny mieleen :)

Hyvä son ku sen maalaa


Eilen tuli Cosmo. Voi perse mä sanon. Sielä oli juttua itseruskettavista. Arvatkaa oliko pakko ostaa ja kokeilla ihka ekaa kertaa elämässä? Ei muuten, mut kuka mun selän sit rasvaa kun itte ei taivu? Ei kukaan. Rajat oli kyllä sit sen mukaiset :D

Dove Summer Glow / Tummempi sävy 5,30e työmaalta :)

Cosmossa suositeltiin Tota Dovea, jos ei ole mitään kiirettä rusketuksen saamisen kanssa. Pitää kyllä sanoa, et aluks epäilin oliko järkevää ostaa tää tummempi sävy, mut kyllä se sitten oli. Cosmossakin kehotettiin tummahipiäisten kääntymään tummempaan sävyyn ja aloittaa sillä pikkuhiljaa. 

Ite huomasin eron ja ekan rasvauksen jälkeen, siis seuraavana päivänä meinaan, vaikka toihan on kuitenkin vain asteittain sävyttävää kosteusvoidetta. Mietin et  minkähänmoista myrkkyä ne oikein kunnon itseruskettavat "instant glow" tuotteet oikein on?! Yritän jollain tyylillä pitää tätä värisävyä yllä, mut en osaa sanoa kuinka usein pitäis rasvata tai mitään.. MK:n kommentti oli et "Näytät ihan siltä ku oisit ollu ulkomailla, käsistä varsinki". Hmm?




Huono kuva, varsinkin kun ei oo mitään mihin verrata.. tai itseasias, ompas! Kaks ekaa kuvaa täältä. Ite ainakin huomaan joka paikasta, etten ookkaan mikään kalkkilaivan kapteeni , vaan ihan oikeesti aika onnistuneesti "päivettynyt", vaikkakin keinotekoisesti. 

Keinotekoisesta puheenollen..


Lyökää mua, mut vittu oon sakia ja tilasin tukkaa Ruotsista. Oikeesti. Tää on yks niitä syitä miks tarvisiin jonku vahtimaan mua, koska en osaa pitää itseäni aisoissa. Tuli vaan sellanen *bling* ja tilasin. Hups...


Molemmat kuvat lainattu Rapunzel of Swedenin sivuilta. Tukka tilattu niin ikään sieltä.

Mitä sitä kesävimmoissaan ei tekisi itsensä ja ulkonäkönsä eteen ;) Pitäis vielä päättää et minkäväriseksi laitan tän vaalean hiusnauhan. Petroolin sininen houkuttelis, mutta vaihtoehtoja on niin monia. Joku ihan vaalean lilakin olis kiva, mut ekaks vois kyllä kokeilla ihan blondia ja mustaa vaan. Se vasta oliski jännä yhdistelmä - mun päässä!


Nyt mä kuitenkin hyvästelen teidät ihanat lukijani. Menen käymään näin perjantain kunniaksi tuolla naapurissa, sielä kuulemma aloitettiin Vappurieha jo tänään. Itsehän menen huomenna lupaamaani iltavuoroon - Damn!




ps. Oih, Petrin uus levy

3 kommenttia:

  1. Susta nyt kova hortonomi on tullu :) Mä tykkään kukista, mutta vittu se istuttaminen, varsinki maahan! Purkkeihin on paljon kivempaa istuttaa. Meillä on se takapiha ihan vaihees muutenki. Terassi on uusittu onneksi ja laatat ja suihkulähde asennettu, mutta vittu se pahin on vielä edes! NURMIKON ISTUTUS! Kun me tapettiin se viime syksynä, kun sielä ei kasvanu kuin rikkaruohoja. Suihkulähteen altaan ympärille mulla olis tarkoitus istuttaa jotain valkoista ja pinkkiä/violettista kukkaa, sitte tuijia sinne perälle, kun kaadettiin se puu siitä niin ei oo enää mitää suojaa/estettä, naapurit näkee meidän pihalle ja me niitten :( sitte kun se on valmis, niin grillibileet pystyyn ja ehtoolla Laihialle, niin mä oon suunnitellu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan sitä pitää vähä olla hortonomin vikaa ;) hei kivaa, tuparit! :)

      Poista
    2. Ainahan sitä pitää vähä olla hortonomin vikaa ;) hei kivaa, tuparit! :)

      Poista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!