sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

The Day Off

Ikävä sinua rakas blogini <3 
Mihin ihmeeseen mä oon oikein laittanu kaiken aikani, kun näin laiminlyön sinua rakkaani! 

Jotenki tuli vaan pakottava fiilis kirjoitella jotain, ihan mitä vaan. Ehkä voisin sitten kertoilla ja kuvitella mitä oon tänään tehnyt. Mun arki-postaus? Sinänsä paskana päivänä tälläsiä suunnittelin, kun todellisuudessa mun pitäis kehitellä jotain arvontaa tänne blogin 1v synttäreiden takia, ja muutenkin, ei krapulapäivät oo mun arkipäiviä?!

Eilen illalla heti töistä päästyäni ja vaatteet vaihdettuani Sami-rakas nakkas mut Jasminan työ vähän -yllätys yllätys- kännäilemään. Musta on oikeesti tullu vanha! Mä en pääse enää baariin asti ollenkaa, kun väsyn ja nukahdan aina illan mittaan! En sinänsä ees juonu paljoa, normaalia vähemmän itseasiassa, mut silti sammahdin niinku saunalyhty. Ihan paskaa!


Krapulanaama ilman meikkiä! :3 Jasminan tekemä sydän <3
Ja kyllä , mulla on joku random mustelma siinä :D


Aamusta krapulahiessä ja mätön himoissa mentiin Jasminan ja Janin kanssa mättäämään pitsaa (tietty) ja vääntäydyttiin Janin työ kattoon leffaa. Kotiin pääsin joskus puoli neljän, neljän aikoihin iltapäivästä vatta kipeenä, koska naurettiin niin paljon :D Taas niin jäätävää juttua ettei mitään rajaa, ihan vedet silmissä ollaan naurettu kaikelle ihan tyhmälle.

Kotona sitten imuroin, tiskasin, pyyhin pölyt ja pyykkikone just huusi tuolta "valmis!", mut annetaan sen odottaa hetken aikaa. On ihanaa olla puhtaassa kodissa ja kuunnella hyvää musaa, olla ja tehdä mitä haluaa, varsinki ku on vapis. Lovin' it! <3


Ainoa paikka missä mahtuu kuivattaan pyykkiä on keittiö :D


Vittu mun auto on taas paskana. Ens viikolla kun tulee rahaa, vien sen korjaamolle. Ohan se mukavaa aamulla tyyliin kuudelta huudattaa autoa viiden tonnin kierroksissa tuolla pihalla, niin et koko taloyhtiö ihan varmasti herää. Stnan pellipurkki ei saa kunnolla bensaa ja sammuu kun käynnistää.. Kaikki on veikkaillu et sielä on bensansuodatin (tai joku mikä lie osa) vettynyt kosteudesta, eikä siks jaksa pysyä tyhjäkäynnillä. Ei siinä muuten mitään, mut kiva lähtee jostain kaupan pihasta ja huudattaa autoa ihan vitusti, niin et kaikki varmasti kuulee ja kattoo tyyliin "mitä vittua toi hullu tekee".. mut ei voi mitää, näin mennään vielä neljä päivää ja sit tulee joko laupeus tai toi sillipurkki saa multa muutaman halauksen. Veikkaan itse ensimmäistä, mun tuurilla.

Huomisesta lähtien sais ostaa itelleen liput Weekend Festivaleille Espooseen. Ihan varmasti mun  paskalla tuurilla liput menee kaikki saman tien. Itellä kun tuota rahaa ei tällä hetkellä oo pennosen pennosta, ainakaa ennen torstaita.. ja toisekseen, mulla ei oo sinne kaveria :c Toisaalta lipunosto vois olla ihan hyvä idea muutenki, koska ne ihan varmasti saa myydä sitte lähempänä ko. festareita hyvä jos ei tuplahinnalla.

Nojoo, mut tällästä tänään, lähden tästä käymään siskolla, jos sillä olis vaikka kahvia kaivelemaan pakastinta ja etsimään ruokaa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!