tiistai 11. lokakuuta 2011

I'm Really Loving Your Blog Girl!


superstock.com





Awww! Olo on niiiiin otettu! Ihka ensimmäinen tunnustus blogilleni! Tässähän tuntee itsensä ihan pro-bloggaajaksi! Harmitus vain, koska tunnustukseen ei liittynyt kuvaa, kuin yleensä.. mutta mitäpä tuosta! Sain tunnustuksen Heidiltä, Willa Koski-blogista. Kiitos siitä :)

Tunnustuksen saaneena minun täytyy
1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.  (Itse päätin antaa neljälle)
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.


..ja mielestäni seuraavat blogit ansaitsevat hieman mainetta ja kunniaa.



Sitten niihin kahdeksaan asiaan itsestäni;

1. Pidän nykyisestä työpaikastani ihan mielettömästi
2. Olen todella surkea käyttämään rahaa
3. Tykkään mun autosta mielettömästi :D
4. Inhoan ihmisiä, jotka ovat koko ajan negatiivisia, pitäisivät mölyt mahassaan
5. Minusta näkee heti, jos jokin mättää
6. Inhoan tiskaamista. Tälläkin hetkellä aiva järkyttävä vuori keittiössä :D
7. Olen ajatellut tuon SNBK-blogin lopettamista kokonaan
8. Olen BB-fanaatikko

1 kommentti:

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!