keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Short of a Story





Hirmu väsynyt tyttönen se täällä taas jauhaa. On tapahtunut paljon hyvää, paljon pahaa, on paljon odotettavaa ja paljon asioita mielessä nykyhetkellä. Nyt kuitenkin puhutaan viime aikaisista jutuista, sillä tulevaan en osaa katsoa.

Tällä viikolla oon ollu Kauhajoella töissä. Puhelin on herättänyt joko klo 04:00, tai 05:00. Väsymys iskee joka ilta siinä seitsemän jälkeen, etten oikeesti vaan oo jaksanu mitään ylimäärästä. Tänään kuitenkin olin niin hyvällä päällä (osittain siivotun asunnon ansiosta), että päätin tehdä hieman muffinseja! Muffet on vielä tällä hetkellä uunissa paistumassa, joten uskompa etten saa kuvia taidonnäytteestäni. Sitä paitsi, Mikko ja MK lupasivat tulla salkkareiksi syömään muffet pois!

Ennen leipomuksia hinauduin töiden jälkeen urheasti vähäisellä energiallani Suomalaiseen. Oon nimittäin lukenut jo muutaman sivun tuota Muste: Kaikkeuden kirja II:sta, mutta en pääse kärryille sitten millään. Ajattelin, että paras ostaa ykkönen (Vellum), mutta harmitus! Ei ollut Suomalaisessa. Hyvän asiakaspalvelun merkeissä myyjä kuitenkin tilasi minulle oman kappaleen, jonka toivottavasti saan ens viikolla.

Ens viikolla tulee muuten täyteen 23 vuotta tämän naikkosen elämässä. Toisaalta ylitte mukavaa ku on synttärit, mut iloisia juttuja aina valitettavasti seuraa se kolikon toinenkin puoli. Viikonloppuna tuli nimittäin sanottua ja huudettua takaisin tuolle isukki-rakkaalle niin paljon, ettei tämä juttu kovin nopeasti unohdu, ainakaan synttäreiksi. 

Isän kanssa ollaan niin samanlaisia persoonia, että kun me otetaan yhteen, siitä on oksat pois ja pala larvaaki. Valitettavan usein mä oon kuitenki se, joka loukkaantuu niin pahasti, että mieli on maassa pitkän aikaa. Onneksi mulla on ihan uber ihania ystäviä, jotka oikeesti välittää musta juuri tällaisena, eikä minään muuna. Aikuiset vaan osaa olla välillä niin vitun idiootteja ja likinäköisiä (eivät näe tekojaan pidemmälle). Onneksi en kasva aikuiseksi koskaan ;)

Oltiin viime viikolla siskon kanssa Keskisellä käymässä. Ostin huiveja! Ostin ihanan pitkän pääkallohuivin, harmaamustan kolmiohuivin, valkomustan kolmiohuivin ja sitten vielä mustapinkin kolmiohuivin. Huivilöytöjen lisäksi ostin ihanan fleece-hupparin, joka osoittautui loppujen lopuksi typerän lyhyeksi, mutta kuiteki käytettäväksi. Pitää vaan pitää jotain pidempää paitaa siellä alla. Jännin juttu minkä löysin, oli "strutsin" höyhenet! :D Elikkä kolme kappaletta Riikinkukon höyheniä, jotka saivat paraatipaikan sohvan vierestä isosta maljakosta. Sopi yllättävän hyvin!

Tästä tuli hieman lyhykäinen tarina tällä kertaa, mutta hyvä näin välillä. Ainakin sain sanottua jotain :)


2 kommenttia:

  1. Niin me vaan vanhetaan :D Tosin mä oon vähä vanhempi T. Synttärikaima Facesta :D

    VastaaPoista
  2. Tunnustus mun blogis sulle. :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!