maanantai 30. toukokuuta 2011

Asennusta, Masennusta ja Uutisia

Hei kaikki karvapalleroiset!

Herättyäni koomasta päätin pävittää tätä puoliskaa blogeistani. Puhelin on soinut tänään ihan mielettömän paljon. Erään Andriodille saatavan applicationin mukaan tän pitäis tarkottaa sitä, että onnellisuusprosenttini on tänään noin 89% sadasta. Ei taida ihan pitää paikkaansa.

Töissä on paineita, yritän kovasti tehdä kaikkeni, mutta tunnun silti aina mokailevani jos jotakin. Tänäänkin olin niin poikki noin yhdeksän tunnin session jälkeen, että huh huh. Tämän lisäksi raha-asiat on aivan päin persettä. Palkkaa odotetaan kuin kuuta nousevaa, mutta sekin menee kaikki rästilaskuihin. Tietenkin posti syytää laskuja melkein joka päivä lisää... joka kerta kun avaan ulko-oven, pelottaa millaisia mörköjä postimies on tunkenut luukusta alas tällä kertaa. 

Kai tämä tästä, joskus?

Tämän lisäksi mulla oli hieman sanaharkkaa yhden ihmisen kanssa. Kaiken muun ressin lisäksi? Ei niin ihanaa... Toisaalta, pakko tuudittautua siihen ajatukseen, että kyllä aurinko paistaa vielä risukasaankin, vois mennä vielä huonomminki ja mitä niitä nyt sitten vielä oli. Takaraivossa kuitenkin jyskyttää tasan yks lause; "ojasta allikkoon".

Jos nyt kuitenkin siirtyisin niihin elämän iloisempiin juttuihin. Mulla on aivan ihana sisarukset! Oonhan mä muistanu kertoo tästä kaikille? Jos joku nyt ei sen kummemmin tiedä, mulla on maailman paras isosisko Sirpa ja maailman paras pikkuveli Juha. Viikonloppuna ehdin näkemään molempia, Juhaakin olin jopa pikkuisen kännikuskissa. 

Sirpa tuli tapansa mukaan naaluamaan ruokaa yks päivä :)

Sirpa taasen oli aivan uber ihana ja tuli mun työ kylälle sunnuntaina ja asennettiin mulle "yöpöytä" tuonne makkarin puolelle! Asennus ei menny ihan niinku aateltiin, mutta lopputulokseen oon tyytyväinen! :D Laurakin sattui olemaan siinä samaan aikaan kylällä. Kolmen naisen voimin saatiin yks perkeeleen hylly seinään ensinnäkin väärään kohtaan, ilmeisesti vielä vinoonkin (ei oikein ottanu selvää, oliko vatupassi vatupassis vai ei) ja kaiken lisäksi vielä väärin päin! :D







Mutta joka tapauksessa, lopputulos oli tärkein. Tykkäsimpäs kovasti. Nyt mulla on "yöpöytä" ja paikka tuolle yhdelle kukalle ja paikka omalle pikku kirjastolleni.  Paras juttu tässä koko hommassa on kuitenkin se, että saan laittaa puhelimen hyllyn päälle yöksi lataukseen. 



Joo sänky on petaamatta, mutta eiks se ookkin niin, ettei sitä ees sais heti herättyä pedata? Ja eipä tuo sekaisuus paljoa tuon mustavalkoraidallisen verhon takaa näy ;) Kirjatkin on lisääntyny tämän päivän aikana, kuin hain niitä lisää varastosta. Vielä pitäisi löytää mun Sormusten Herra-trilogia. Minnekköhän ihmeeseen oon senkin änkenyt muuton aikana?

Vitsi että muuten tykkään et toi lamppu sopii tohon niinku nakutettu! Jos vaan olis vielä musta sänky! Olis uber hottis sitte kyllä.. mutta.. tuo sänky on mulle niin rakas, etten ole sitä minnekkään vaihtamassa aikoihin. Sitä paitsi millä pätäkällä? 

Nyt kuitenkin tähän "Uutiset-osioon", joka komeilee myös tämän kertaisen blogimerkinnän otsikossa. Kävin tuossa pari päivää sitten eräässä liikkeessä kysymässä muutamaa juttua liikkeen omistajalta. Pakko antaa pieni teaser teille lukijoille! En kuitenkaan paljasta vielä mitään sen kummempaa, koska haluan pitää teitä vielä jännityksessä ;) Kannattaa kuitenkin aktiivisesti seurata mun blogia tällä viikolla, siitä voi nimittäin hyötyä mukavalla tavalla. Asiaaan palataan kuitenkin vielä myöhemmin tällä viikolla!


ps. Itsetehdyt taulutkin löysivät paikkansa (vilahtivat tuolla ylempänäkin ensimmäisessä kuvassa) !



pps. Oothan muistanut äänestää mun ja heidin kuvaa? Äänestämällä myös sulla on mahdollisuus voittaa uusi Samsung Galaxy S 2 (yli huippu puhelin btw)! Äänestä kuvaa tästä.

2 kommenttia:

  1. Eihän se haittaa jos se on väärinpäin ku kerran se alapuoli näkyy enemmän?? Ainaki mitä ite ajattelisin että sängyllä makailles se hyllyn alapuoli näkyy, eikä se yläpuoli....

    Ja joo, sänkyä ei kannata heti pedata sängystä noustuaan, ehtii lakanat kuivua eikä jää pölypunkeille ihanan kosteaa sänkyä lisääntymisalustaksi :DD

    Jänskättää odotella mitä sä oot oikeen käyny kyselees ;)

    VastaaPoista
  2. Ei se mitää haittaakkaa, ihan hyvä se on noinki, eikä kukaa tajua et se ees on väärinpäin :)

    Muaki jänskättää, et miten homma etenee ;) mut taitaapi käydä niin että ens viikolla vasta räjäytän tän yllärin :) Sitä odotellessa :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!