perjantai 10. helmikuuta 2012

..Which Reminds Me of This Weird Thing That Happened to Me Yesterday.




Taas kirjoituttaa! 

Ihana vapaapäivä, oltiin siskon kanssa kirppareilla, mitään ei löytynyt, mutta oli hauska kauhistella mitä kaikkea järkyttävää hyllyillä roikkui. Tällä hetkellä taustalla soi pyykkikone ja Aviciin Levels-biisi. Musaa on tullu kuunneltua ja oltua vaan. Normaalista poiketen en oo siivonnu tänään mitään. Ei ole tiskiä, ei imuroitavaa..pyykinpesua en laske siivoamiseksi ;)

Mulla on nyt jonkin aikaa ollut tuolla sängyn päädyssä kaksi isoa pussillista kirppariviemisiä, kunhan vaan osais päättää et missä myyn ja kauanko. Turhaketavaraa ei oo kumminkaa niin paljoa, että mun pöytä olis täynnä kokonaisen viikon. Laura lupaili lähteä kimppaan, merkittäisiin vaan omat kamat jonnekkin ylös ja laitettais sit voittosumma sen mukaan omiin taskuihin. 

Tällä hetkellä kyllä muutenki kelpais "taskuraha". Ees kakskymppiä.. mut kai tässä nyt jotenki heilutaan ens keskiviikkoon, kun palkka napsahtaa tilille. Keskiviikko illalla onkin sitten siskon luona Tupperware-kutsut, jotka pääasiassa minä halusin pitää. Itellä ei tosiaan oo tilaa täälä hikises yksiös mitään kutsuja pitää, osa porukasta joutuis muuten kenata parvekkeella :D Toivottavasti ihmiset pääsee kutsuilemaan, me nimittäin alkuviikosta tehtiin Samin kanssa sellanen ihana suklaakakku, ihan vaan kokeeksi.

Mulla olis tuossa elokuvakin, mutta taidampa katsoa sen vasta kasin jälkeen, kun lupasin veljen tyttöystävää vähän kuskailla, veli kun on töissä.  Nyt oli tällästä luppoaikaa, niin ajattelin kirjoitella ees jotain tänne.

On muuten jännä, et mulla on taas tällänen perjantai, etten tee mitään. Miksköhän se niin on mennyt? Vois soittaa taas vaihteeksi Mikolle, et katotaanko joku paska leffa. Tää on vaan jotenki menny siihen, ettei perjantaisin tuu tehtyä mitää, lauantait on paremmin sellasia et mennään ja sekoillaan. Syy siihen, miks oon tänäkin perjantaina vaan kotona, on se, että lähden huomenna Jyväskylän Tokmannille tekeen täysinventaariota. Sielä laitetaan ihan ovet kiinni ja sillee, meitä on vissiin reilu nelisenkymmentä menossa sinne inventoimaan. Onneksi Seinäjoelta tulee muitaki ku vaan mä, sillä Jaana mahtavuus tulee mukaan! :)

Työjutuista tuli mieleen eilisilta, kun ite pääsin klo 18:00 töistä. Olin kassalla ja tuumailin siinä, et kukakohan tulee jatkamaan tähän, kun ite pääsee kotiin. Tiiahan siihen tupsahti ja ei oltu nähty tosi pitkään aikaan! Tiia ei ollu vielä ees nähny mua kun olin laittanu rastat ja se heti kommentoi että ompas sulla paljon tukkaa! :D Niin ihana nainen kans, vähä mä tykkään siitä <3 Olin niin iloonen ku näin Tiian pitkästä aikaa että piti oikeen vähä halata sitä :) Oon niin onnellinen ku meillä on niin hyvä poppoo töis, ei tarvi ressaalla turhia ja aina on mukava nähä työkavereita :)

Rastoista puheen ollen, otettiin pois ne eilen illalla :c Nyyhkis! Mut ne kiristi niin kovasti ja mulla oli välillä niin kauheita raivopuuskia niitä kohtaan, et teki mieli repiä ne saman tien irti. Onneksi oma tukka oli hyvässä kunnossa,  jos juurikasvua ei lasketa :) Nyt pitää taas vaan opetella laittaan sitä :D

Äh, tästä tuli taas nyt yks niistä postauksista, ettei oo mitään pointtia koko tekstis. Sössötän vaan kaikkee mitä mieleen tulee. Jälleen hyvää matskua Random Paskaa-kansioon, mut tätä oli niin mukava kirjoittaa, et en nakkaakkaan ihan siihen kategoriaan. Voisin melkein vaikka soittaa Tiinalle, tai sit meen tohon naapuriin potkimaan Mikkoa, et MITÄ TEHTÄIS TÄNÄÄN?! Vähä mahtia ku hyvät ystävät asuu noin lähellä :)

Hauskaa viikonloppua kaikille :)


4 kommenttia:

  1. Mullon ollut venäläiskirpparilla (lempikirppis) pöytä nyt 2kuukautta. Siel nous tän kuun alusta hinnat mutta viikko on 18euroa, silti halvempi ku muualla.

    VastaaPoista
  2. Mikä venäläiskirppis? missä? :0

    VastaaPoista
  3. Mikä venäläiskirppis? missä? :0

    VastaaPoista
  4. Ööö sä tiedät mis on kapernaumin st1? tai se kauppaneliö? jos meet kohti kauppaneliötä. niin jatkat vaan sen ohi, ja se on siel kadun päässä vasemmalla puolella

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!