torstai 18. elokuuta 2011

Tehostevärinä pinkki




Wasap evribaadi? :) Mun puhelin on huollossa :c Vein sen tänään Expertille, koska eilen illalla lähti niin lujaa järki, ettei mitään rajaa. Oon yrittäny päivittää sitä miljoonaan eri otteeseen, eri koneilla yms yms yms, mut mikään ei auta. Käyttis pysyy 2.3 eikä siitä nouse, vaikka Samsungin oma ohjelmisto yrittää kuinka tyrkyttää uudempaa päivitystä. Eilen taas erehdyin yrittämään luurin päivitystä. Major moka ja suuri virhe. Kaikki puhelinnumerot, viestit.. kaikki meni, eivätkä takaisin tule. Teki mieli nakata puhelin lähimpään jortaniin ja hakata sakset kosketusnäytön lävitse. Mua niin harmittaa kaikki työnumerot ja kaikki, jotka oli sattumalta tallessa puhelimen muistissa.

Joka tapauksessa, en mä koko blogimerkintää halua omistaa mun puhelimelle ja sen haukkumiselle, vaan pikkuisille sisustusjutuille tietenkin! :3 Eilen oltiin Mikon kanssa keskustassa käymässä, etsimässä herralle uusia farkkuja. Kävi jännästi niin päin, että minä köyhdyin reissulla enemmän kuin Mikko, vaikka olinkin vain makutuomarina. Epäreilua EIKÖ?

Eniveis, tässäpä kuvia löydöksistäni kaupasta nimeltä Tiimari (voitte kuvitella kuinka Mikkoa kiinnosti tulla Tiimariin ;D)!

Tiimarista valkoinen kehys, 4,90€ (Heidi ja Mk kuvassa <3)

Eikä sitte mitää märinää että hyi oon niin ruma tuas kuvas!
Nättejä te ootte naiset <3 Tykkään niin kovasti noista kiekuroista :)

Myös eteisen lipasto sai kehykset itseään koristamaan. Kuvassa Mikko ja Laura :)

Ihana toi kuva muutenki :> Lav ju gais!

Ja samaa sarjaa vielä toiset pinkit kehykset. Tuo kuva pitää varmaan vaihtaa,
tulostin ei oikein halunnut olla mun kanssa samalla aaltopituudella. Sitä paitsi,
minä ja Heidi ei kumpikaa olla kovin edustavia, oikee kauhia kännikuva :D

Siinäpä näkyy tuolla seinällä uusin juliste, joka on mun mielestä ihanan
"ironinen", mutta parasta siinä on tietenkin tuo variskaala:
mustaa, valkoista ja pinkkiä. Pitäis vaan kehykset jostain etsiä,
mutta mikä kiire niilläkään on :)

Löysin Tiimarista myös samaan sarjaan kuuluvan peilin 6,90€.
Se löysi paikkansa mun "atk"-pöydältä.
Ja kyllä, tiedän että kahvipensas on yhdyssana.

Oon jotenki kovasti tykästyny tuohon pinkkiin ja hyvinhän se näyttää sopivan. Kaikki lähti liikkeelle tilaajalahjaksi saaduista vaaleanpunaisista koristetyynynpäällisistä (ko. blogipäivitys täällä). Mulla olis tuolla vaatekaapissa muutama vaaleanpunainen karvatyynyki, mutta ne taitaa mennä jo vähän överiksi. Mulla löytyy itseasias tosi paljon kaikkea pinkkiä omasta takaa. Kerran kotipuolessa äidin kanssa kirpparoitaessa löysin tosi hyväkuntoisen kirkkaan pinkin nallen. Sain sen muistaakseni viidelläkymmenellä sentillä. Mietin, että jos tässä joskus saisin aikaiseksi ostettua sen nojatuolin tuohon "olkkarin" nurkaan, voisin pyhittää ko. tuolin tälle nallelle. Lisää pinkkiä siis! :)

Pitää muuten mainita, että mä oon jo jotenkin sopeutunu omalla tavallani tähän syksyn tuloon. Ihan huisia, saa polttaa kynttilöitä, fiilistellä lehtien väriloistoa, etsiä uusia huiveja ja vaikkapa syystakkikin. Oij, ja se tunne kun saa käyttää lapasia ensi kertaa kesän jälkeen! Olis jotenki niin ihanaa, jos vois palata koulun penkille, ostaa uus reppu ja kyniä.. vihkoja ja kansioita. Opiskelu on niin mun juttu. Jos sitä vaikka hakis taas syksyllä ihan kokeeksi jonnekkin kouluun? Tässä vaiheessa olis muutenkin niin hyvää aikaa jatkaa opiskeluita, kun on vielä niin nuori, ei oo lapsia ym. Tätä tuumaillessa ;)

Ai niin, Big Brother alkaa tän kuun lopussa! Kaikki kynnelle kykenevät tulee mun luo bb-valvojaisiin ku mulla on tuo 24/7:kin! :) Tehään se ilta sillee "kaikki tuo jotain hyvää" meiningillä :)

3 kommenttia:

  1. Ihania noi kaikki kuvat! <3 Vaikka oonki aiva ruma kaikis :DD hah. Niin ja mä ainaki haluan valvojaisiiin!

    VastaaPoista
  2. Heijssan, kivoja noi sun uudet valokuvakehykset,mitä materiaalia ne ovat, puuta vai muovia? Erja

    VastaaPoista
  3. Ai niin, unohtui äsken kysyä mistä olet hankkinut tuon huoneen nurkassa olevan kukkapöydän tai pylvään tai miksi kutsutaankin?

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!