torstai 30. kesäkuuta 2011

Small Packages, Big Surprises


Heij kaikki :> *wirn*


Heti ku on vähäki ylimäärästä aikaa ni pakko kirjotella! :) Ihana sairaus, jos tätä voi siksi sanoa. Aluksi ajattelin, että nääääääh, oon laiska, en jaksa, haen vaikka kiskalta jonku leffan tai jotain..mutta tässä sitä taas istutaan näyttöpäätteen edessä raapustelessa.

Ihanaa kaikki te mahtavuudet, jotka olette osallistuneet tuohon Sapiran sisustuslahjakortin arvontaan, suuri kiitos teille kaikille (myös Sapiran puolesta)! Kiitos myös kaikille nille, jotka kommmentoivat osallistuessaan myös tätä mun blogia, oon saanu paljon ideoita ja vielä ihanampia lukijoita. Toivottavasti viihdytte tulevaisuudessa blogini parissa! Teen huomenissa (kun on vapaapäivä) uudemman blogimerkinnän Sapiran lahjakortin voittajasta. Sitä odotellessa :)

Tässä merkinnässä käydäänkin läpi sitten viimeaikaisia tapahtumia ja tietysti sisustusasiaa! Sattui nimittäin hauska juttu; tilasin Cosmopolitanin tuossa vuoden alussa, ja sain tilaajalahjani vihdoin. Olin ihan unohtanut koko asian! Postilaatiluukusta tipahtanut tilaajalahja olikin ihan huikea.





Juuri niin, kaksi Finlaysonin "Taimi" tyynynpäällistä. Mahtavaa, että tilaajalahjat on tälläisia laadukkaita, ja oikeasti järkeviä tavaroita. Netistä kalastelin ja noiden arvo on kappaleelta n. 16e. Ihan kiva kyllä! Näyttävät tosi kivoilta mun mielestä tuossa sohvalla. Jos olisin saanut valita, olisin ehkä mieluummin ottanut mustavalkoiset, mutta nämäkin ovat tosi ihanat.


Olis nää ehkä menneet paremmin, mutta olen silti kovin tyytyväinen :)

Koomista tilanteessa on kuitenkin se, että tilasin toissapäivänä Deco-lehden, jota olen himoinnut aina  ja ikuisuuden. Töissä en ehdi sitä lukea, mutta aina olen selaillut ja ajatellut ostavani. Nyt sitten tilasin sen, ja muahah, tilaajalahjaksi tulee 45 euron arvoiset keraamiset hiustensuoristusraudat. Tilaajalahjat väärinpäin? :D

Joka tapauksessa, nyt siirrytään muihin naisellisiin juttuihin! Provinssiviikonloppuna vierailtiin Lauran kanssa Törnävällä sijaitsevassa pikkuruisella kirpputorilla, samalla kun oltiin vaihtamassa Lauran lippua rannekkeeksi. Mitä minä löysinkään, kolmen ja puolen euron hintaan, ajatelkaa! Oijh! <3







Mulla itseasissa on toinenkin tälläinen, mutta siinä ei ollut tuota pitkää olkanauhaa ollenkaan. Jos joku on muuten kiinnostunut, huuda kommenttiboxissa tarjouksia! :) Käytin tuota tänään ensikertaa ja olen ihan lovena. Tykkään tuosta olkanauhasta niin paljon.

Materialismin lisäksi haluaisin jakaa pienen palan juhannuksestani kanssanne arvon lukijat! Tienasin koko Juhannuksen, mutta ehdin silti hieman maistella Juhannushuumaa perhekeskeisesti. Töiden jälkeen hinasin itseni puolikuolleena siskoni ja hänen miehensä luokse, jossa oli myös heidän kavereitaan ja tietty mun ihana pikkuveli tyttöystävänsä kanssa. Minä olin ainoa ilman parempaa puoliskoa :O ! (Ei paljo muuten haitannu ;D)

Oltiin ulkosalla, heiteltiin tikkaa, grillattiin ihan huippuhyvää ruokaa, maisteltiin pikkuisen alkoholijuomia ja pelattiin Aliasta. Ihan mahtavaa <3




 

Hauska vahinkolaukaus :D


Heitettiin tikaa vähä eri lailla. En osunu kertaakaa :)
 
Jusu-flusupua <3

Tarkistusvaihe menossa..


3/4stä oikein :) Mistähän ihmeestä vedin tuon Kaatoryypyn?
Oikea vastaus olis ollu perinteinen Kossu.


Jee, huomenna vapaapäivä! Aion tehdä kaikkea yli mahtavaa, olla, nukkua, tehdä ruokaa.. Kaikkea mitä ei työpäivinä voi tehdä. Tänäänkin harvinaisen raskaan aamuvuoron jälkeen oon jo siivonnu, pessy pyykkiä kaksi koneellista.. huomenna pitää vielä tiskata. Nyt kuitenkin pitkä ja mukava puhelu hyvän ystävän kanssa. 


Aaa, Aurinkoa <3


Oikein kivaa päivän jatkoa teille kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!