torstai 23. kesäkuuta 2011

Sekamelskaa, koska en keksi otsikkoa

Valitan, kuvat joita tämä blogimerkintä sisältää, on kakkoja. Otin ne ihan äsken. Eikä mua oikein huvittanu panostaa. Valokin oli ihan perberistä, koska kello on jo ysin pintaan illalla, ja pihalla sataa. Kärsikää ;D! Meikäpoika tienaa muuten koko jussin! Provinssit rokkailtiin ja oltiin kotikotona. Ah, ihana pieni lomapläjäys. Loppukuu mennäänkin joka päivä töissä. Äh. Nyt on kuitenkin ihana keskittyä puhtaaseen kotiin! Joka tapauksessa, kuvia, selityksiä, kaikkea. Sitä luvassa tällä kertaa :)

Uudet verhot! I like! Sopii :)

Löytyi hyvän ystävän kirpparipöydästä
kun olin kylälle kotikotona :)

Kaksi verhoa, 2,50e kpl :)
Verhokoristehärpäke 5e
Anttilasta, joskus vuonna kivi.

Joidenki mielestä noi voi näyttää liian lyhyiltä. Mä tykkään et on just soppelit! Ei tuu tielle imuroides ainakaa. Ihanaa kun keittiössäkin on nyt naruverhot, ne on niin kivan keveät ja kesäiset, vaikka mustat ovatkin. Toi jotenkin tietynlaista yksityisyyttä keittiöön, kun ikkunassa on verhot kummallakin puolella. Ennen pidin keittiön ikkunassa verhoa vain toisella puolella ikkunaa. Näin on paljon parempi.


Purnukoita!

Löysin kotikotoa todella ihanan kahvipurkin, pellisen sellaisen. Se oli ihan pölyinen, mutta tosi hyvä kuntoinen, kun löydökseni tein. En jaksanut vielä raahata sitä Seinämäelle, ajattelin että ensi kerralla sitten. Se pääsee sitten tuonne tuulettimen päälle muiden purkkien kaveriksi.



Tämän näköinen on mun "alushousujen kuivausteline" nykyään. Sirpa risti tuon tangon ihanasti :D Mutta nyt alkaa jo näyttämään järkevältä. Pitäis melkeimpä lähettää uusia kuvia teetettäväksi ja ripustaa tuohon. Vähän se kyllä kaipaa jotain. Noh, ainakin siinä on tavaraa jo :)

Pöydällä myös viinipullo! Uuh! Mulla on sellainen homma, jota en oo koskaan saanu aikaiseksi. Mun pitäis ostaa punaviinipulloja ja teline niille. Olis niin ihanaa joskus syödä hyvin ja juoda punaviiniä! Ranskassa opin niin tykkäämään viinistä ruuan kanssa. Jännästi nuo viinipullot vaan tuppaa tyhjenemään, viimeksi ihan yksikseen, eikä ruuan kanssa! :D (Täytyypäs muuten heti tarkistaa onko Alko huomenna kuinka auki, koska tarvitsen viinipullon huomisiin grillausjuhliin !)

Ostin ihkupihkun uuden kalenterin Suomalaisesta.
Sanoman alennusten kanssa hintaa tuli noin 6e.


Tilasin muuten extemporee puhelimeen kuoria jokunen viikko sitten Amazonista. Dollarilla kuoret, kuljetus maksoi tuotetta enempi. Tänään olivat toiset tulleet postiluukusta. Tykkäilin kovasti <3




Mä sitten niin tykkään mun puhelimesta! <3 En kyllä vaihda piiiiiiitkään aikaan, oon niin rakastunut! Ennen se tilttaili, mutta tein yhden tosi kivan myyjän kanssa siihen tehdasasetusten palautukse, ja kone toimii kuin unelma.

Kesävarpaat ja varvaskoru :)

Ja sitten ne ei kivat uutiset. Mä oon tulossa kipeeksi :(


Oon vetäny jos jonkimoista nappia naamaan, teetä, viinahuikanki kumosin. Silti yli paska olo kurkun ja nenän takana/pohjalla/siellä jossain syvällä/en osaa kuvailla. Ja mä en saa tulla kipeeks!! Mulla on niin paljon töitä! :c

Muistakaahan kaikki ihanat että vielä on aikaa osallistua Sisustusliike Sapiran lahjakortin arvontaan täällä minun blogissani. Arvonta on tuoreimmissa postauksissani. Olen laiska, en jaksa linkittää sitä tähän ;) 


Pitäkäähän kaikki ihanat hauska ja ikimuistoinen Juhannus, olkaa varovaisia ja pitäkää huolen toisistanne. Mä meinaan tienata kunnolla ja kännäillä sitten joskus myöhemmin. Äääääshh, nyt kuitenki pitää hipsiä suihkun puolella ja painua pehkuihin. Huomenna juhannusvuoro töissä ja sitten grillailemaan siskon luokse :)

3 kommenttia:

  1. kokeilitko jo höyryhoitoo? Itellä autto ku kurkku oli tulos kipeeksi niin nappailin strepsilssejä ja sit väliin tein finrexin-juoman jota sit hengittelin suht kauan... auttaa kyllä enemmän tukkoiseen nenään mut kyllä se kurkullekin hyvää tekee :)

    Oon muuten niin poka kade tosta sun ruokapäydästä ja tuoliista! Varmaan sanonu useemman kerran mut ne on ihanat! :D

    VastaaPoista
  2. Kivan kevyet verhot olet löytänyt. Pikaista paranemista ja hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  3. Onko noi kuoret ihan oikeesti ton väriset vai onko niissä kalvot? Tämmöset tms. http://designskins.fi/

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!