maanantai 28. helmikuuta 2011

Irtautumisia


 Tän viikon agenda.


Otsikko kuvaa tätä päivää varsin hyvin, sillä "Irtautumisia" on tapahtunut monella taholla. Isoimpana voin sanoa tämän kämpän irtisanomisen, ja toisekseen yleisen olotilan, joka tässä mun pienessä pääkopassa tällä hetkellä vallitsee. On sellanen fiilis, et jee, elämä voittaa, paistaa se aurinko risukasaankin.

Tämän päivän plussia: mun ei tarvi maksaa vuokraa huhtikuussa, koska oon tähän kämppään muuttaessani maksanut takuuvuokran. Saan mitä luultavammin lisää töitä Rautakirjan puolelta täs kuus. Maksoin laskuja. Laitoin asuntohakemuksen Seinäjoen kaupungille, josta heti perään tarjottiin yksiötä Kasperista. Laitoin kuitenkin Seinäjokiseen ilmoituksen, jos löytyis jotain parempaa. Kävin Kelassa ja kuulin että tänään on tehty päätös, jonka mukaan saan työmarkkinatukea huikeat 32e (parempi sekin kuin ei mitään) ja hain samalla yleistä asumistukea, jota pitäisi kaiken järjen mukaan tulla ainakin satku kuussa. Eli eiköhän tämä tästä. Mä olin niin iloinen kun soitin MK:lle ja kerroin mitä kuuluu ja mitä kaikkea oon saanu aikaiseksi. Tuli niin happy olo <3

Mutta, kuten viimeöisessä päivityksessäni lupailin, laitan vähän kuvia tähän kaikesta mukavasta :)


 Tiinan synttäreiltä perjantaina, molemmat tyttöset niiiiiiiin nätteinä! Klikkailkaapa suuremmaksi ja näette meidän huippu synttärilahjan. Löysin tuon dokupäiväkirjan Fantasialinnasta.


 Antti-boy ja meikä-boyn first ever kaverikuva! <3


 MK niiiiiiin nättinä! En voi tajuta kuinka sen tukka on noin punainen!


 Minä Ja synttärikalu. Oon niin merinorsun näköinen ettei mitää rajaa..


Tiinaki on niin nätti tyttönen <3 Yli kivaa et meistäki o nyt kunnon kaverikuva, ja olin muutenki niin iloisesti yllättyny et mutki kutsuttiin :)


Mulla oli tuolla kameran kätköissä kuvia torstai-aamulta, kun räpsin kuviä tästä kämpästä ja kaaoksesta, joka täällä keskiviikon bilettämisen jälkeen oli. Otin niitä vartavasten tätä blogia varten, mutta en sitten tiedä onko kovin järkevää laittaa niitä kaiken kansan näkösälle, varsinki ku kuvat aiva pursus siideri-, viina- ja kaljapulloja. Tämä taisi olla tässä. Seuravaksi vois kaivella tuota jääkaappia ja katsoa olisiko siellä jotain syötävää tälle päivää :)

2 kommenttia:

  1. Rakas kyllä se elämä voittaa! <3 Ja hei vähä kivaa ku pääsen näkemään sun uutta sisustussuunnitelmaa sitteku pääset muuttamaan! :))

    VastaaPoista
  2. Niimpä ja vähäkö saadaan yhdes sitte suunnitella ja säätää ja vääntää ja kääntäää :3

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!