maanantai 28. helmikuuta 2011

The Bermuda Triangle

Hejsan alla mina lukijat!

Kello on tasan puoli 5 sunnuntain ja maanantain välisenä "yönä" ja minä valvon täällä paskaluukussa ja katton muka Oscar-gaalaa. Todellinen syy siihen miksi oon hereillä vieläkin näin myöhään ("normaalisti" meen nukkumaan ennen kolmea) on se, että oon värkkäilly noin kymmeneen eri työpaikkaan työhakemuksia. Mä niin toivon että ees jostain kuuluis jotain, että tämä rahattomuus ja paska vihdoinki loppuis.

Muutenki itellä ei oo menny paskanhäävisti tän vuoden puolella.. ei oo oikeen töitä, eikä sen takia rahaakaa..ja kaiken huipuksi pitäis kehittää jostain varallisuutta muuttaa. Mä en halua! Mun muuttohärdelli sai alkunsa tuossa keskiviikkona, jolloin Herra Humala todellakin oli kyläilemässä. Hän valitettavasti toi mukanaan Herra Krapulan ja Mr. Morkkiksen.

Keskiviikko oli muuten ihan huippu-mahti-päivä, mun työnä oli kaikki ihanat kaverit ja muutama uusikin tuttavuus ja (luultavasti) kaikilla oli oikeinkin hauskaa. Luultavasti sen vuoksi, että imin Herra Humalaa sen verran että muisti pätkii jo kämpillä. Oli ihan mahtavaa nollata ittensä tän kaiken shaiben keskellä, mutta naapurit ei sitten olleet ihan samaa mieltä. Siinä joskus kymmenen jälkeen illalla tuli talonmies ovelle valittamaan metelistä ja kännissä annoin sitten tulla tälle miesparalle kaiken mahdollisen ja niin että kaikki idioottinaapurit varmasti kuulivat. Olis varmaan pitäny jättää Herra Humala siinä vaiheessa olen toiselle puolelle, mutta..hyvähän se on tässä vaiheessa tälläisia miettiä. Lähdimmekin siitä sitten pikaiseen baariin, talonmiehen valvovien silmien alla, nimittäin hän ilmeisesti päätti odotella ulkona autossaan niin kauan, että näki meidän poppoon ihan oikeasti ulostautuvan mun luukusta.

Baarissa oli vissiin ihan hauskaa. Vissiin, koska en muista sieltä oikeastaan mitään. Sen verran muistuu, että Tequilan ainakin vedin ja tanssin kavereiden kanssa siihen asti, kunnes iski ihan mieletön migreeni taas. Vittu siitä ei tullu mitään, eikä auttanut muu kuin hinautua kotiin sammumaan. 

Jossain vaiheessa heräsin siihen, että Heidi oli kömpinyt mun viereen ja oli ihan kiinni mun selässä ja yritti ilmeisesti ottaa kainaloon :D Olin siinä vaiheessa vieläkin niin veistot, etten kyenny rekisteröimään kunnolla et kuka siinä vieressä on ja koska tämä henkilö oli tullut. Heräsin toistamiseen myöhemmin siihen, kun Heidi oli mun kainalossa ja nousin käydäkseni vessassa. VIRHE. Herra humalan vittumainen ja erittäin mustasukkainen ex-vaimo Linda Laatta tuli kyläilemään. Siinä sitten käpyttelin sohvan ja vessanpöntön väliä noin aamu kuudesta aamu kymmeneen. Lupasin ittelleni etten juo enää ikinä. .....niiiin niiiin...

Iltapäivä oli ihanan rokuli; käytiin syöpöttelemässä piikissä MK:n ja Heikun kans, haettiin mässyä ja kateltiin Heidin kanssa leffaa ja telkkua. Oli ihan huippua ollla ihan perseen näköinen, nauraa hulluna kaikille idioottijutuille mitä edellisenä yönä oli sattunut ja mitä kaikkea sitä tulikaan säädettyä täälä kämpillä. Jos todellakin haluat lukea lisää, voit tutustua Heidin postaukseen täältä. Jälkeenpäin nauratti ihan mielettömästi "mua paskattaa"-juttu ja se, et olin yöllä repinyt Heidiä jaloista ja käsistä kun yritin epätoivoisesti häntä herättää.

Torstai-aamulla sain myös puhelun jostain kiinteistövälittäjähässäkästä, ja sain toisen virallisen varoitukseni.  Ihan asiasta kyllä. Päätin sitten, etten alkaa häätöä odottelemaan ja muutan pois, joko 1.4 tai 1.5. Näillä näkymin 1.5. Tää mun muutto ei nyt todellakaan johdu pelkästään keskiviikosta, tai noista varoituksista, vaan ihan yleisestikkin kaikesta muusta paskasta, jota on tasaiseen tahtiin sadellut noilta sadistimummoilta. Välillä valitetaan siitä, että katson elokuvaa, käyn tupakalla liian myöhään, haisee kaljalle (en edes juo kaljaa), mun työnä "ramppaa" porukkaa....Lista on melkein loputon. Mut on vaan otettu silmätikuksi, ihan niinku se edellinenki asukas, joka tässä kämpässä asui. Muttah! Enää ei tarvitse tuumailla näitä naapureita, vaan saan etsiä uuden asunnon ja aloittaa kokonaan uuden sisustusprojektin!

Torstai menikin masistellessa tätä kämppä-työ-raha-bermudan kolmiota, josta ei tunnu olevan ulospääsyä. Perjantai oli kuitenkin pyhitetty aivot-narikkaan toiminnalle, koska lähdin porukoitteni luokse kyläilemään. Iskän ja Äiskän työnä on aina niin ihana olla, koska sielä mulla on sellanen tunne, ettei iso paha maailma tänne asti ulotu. Jos totta puhutaan, porukoiden työ ei muutenkaa ulotu oikeestaan mikää, hyvä et sähköt on ees vedetty :D

Perjantai-illalla sitten Tiinan synttäreille Metsäkylään, oli hauskaa. Harmitti, etten tuntenut sieltä oikeestaan ketään. Kaikki oli niin nuoria. Ilta meni kuitenkin hauskasti, ja käväisin sitten vielä Montussakin. Toisen Tiina-ihanaisen kanssa juttelin pitemmän aikaa ja siirryttiin hotskun eteen kenailemaan. Itte olin kuitenki niin persaukinen, etten päässy tupiin, vaan kenailin hetken siinä ulkopuolella ja juttelin vanhojen lukiokavereiden kanssa. Tylsistyneenä päätin lähteä kotiin.

Jurvassa on varmaan jokin kirous, koska en ikinä voi nukkua siellä myöhään. Lauantai-aamulla nimittäin heräsin siihen, että porukoiden ajokoira, Lootus, hyppäs suoraan mun päälle sänkyyn. Raukkaparka ei tajunnut että kaikkien niiden peittojen alla oikeasti oli joku. 

Tässäpä pieniä palasia minun elämästäni. Nyt voisin ihan oikeasti mennä nukkumaan. Pitäkää mulle peukkuja  että mun elämä alkaa mennä takas raiteilleen. Toisaalta, ei mun blogin nimessä turhaan tuo "dirty"-sana ole ;)

ps. huomenna voisin tehdä päivityksen, joka sisältää paljon erinäisiä kuvia. Sitä odotellessa.

4 kommenttia:

  1. Mua paskattaa :DDD Ei vittu mä repesiin

    VastaaPoista
  2. No itte kans tuli naureskeltua kaikelle häröilylle :D

    VastaaPoista
  3. Eiii älä muuta ettei ne muorit ota meitä silmätikukseen ;D No ei vais, se sun lempparimummo on kyllä rasittava mutten mä oo muita vittupäitä viel tavannukkaa..

    VastaaPoista
  4. haha! Taitaa olla niin et ne kaikki järkevät mummelit on muuttanu sinne ylös ja kaikki pohjasakka on vajonnut tänne alakerroksiin. Tuo mun seinänaapuri on ihan samalla tavalla ku se mun lempparimummo :D Eikä täs vaihees enää paljoa asialle voi, irtisanottu mikä irtisanottu..

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!