maanantai 24. syyskuuta 2012

Been There Done That

Hei blogger-vittupää.

Olet pyörinyt mielessäni liiankin usein ja Laura aina jaksaa muistuttaa kuinka minä sinua laiminlyön. Ei vaan jaksa kirjoitella turhanpäiväisyyksiä, vaikka se oliskin ainakin joidenkin lukijoitten mielestä kivaa.  Mulla ei oo vaan ollu hetkeen nyt mitään jännää ja kivaa mistä kirjoittaa.. Ainakaa et kehtais sanoa itte kirjoittaneen asiasta ;D

En keksi nyt mitään maailmaa mullistavaa asiaa joten päätin tunkea viimeaikaisia bilekuvatuksia Oulunreissulta ja siitä kun Jenni oli käymässä Seinäjoella. Niin ja tietty kun Lauran kanssa valloitettiin Seinäjokea (taas) :D



 Näin Oulussa:


Jussi :D



Ihana Tommi-boi! :)


Jasmina rakas <3 Vähä mun on sua ikävä :c





Näin Kasperissa:


Jennin kans on aina ihana pusutella <3 :)



Face :D
Mun naama :DDDD

Jennin naama :;DDDDDD


Ja näin Hyllykalliolla:

Laura <3 Känniparturoinnit :D








Mä meen nyt keittämään kaffit! Illalla salille kokeilemaan Chiinan tekemää saliohjelmaa *jee* :))





2 kommenttia:

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!