keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Cleaning is the Cheapest Way to Decorate


Tosiaan, viime viikolla olin kipeänä ja aika kävi aika pitkäksi. Mulla on nytkin itseasiassa angiina (nuhan jälkitauti?) mut tää on sellasta sorttia, ettei oo kuumetta, eikä lainkaan kurkku kipeenä. Hyvä niin! Suoraan asiaan siis!










Tupakille meno on nyt vähä mutkikkaampaa ku ennen, mut ainakaa ei oo kaikki huonekalut seiniä pitkin. Toisaalta ihan mielelläni vähän katson minne astun parveketta käyttäessäni, koska tykkään tästä tän hetkisestä järjestyksestä niin paljon. 

Mitäs te muut pidätte?

Mä oon kyllä ihan täysin tietoinen et mulla on ihan vitusti tavaraa näin pienes kämpäs, mut tarkotus olis muuttaa parin vuoden päästä vähintään kaksioon. Hyvällä säkää se kaksio olis vielä jopa mun ihka oma.. mut sen näkee sitte.  Jotenki on vaan sellanen fiilis et "mulla on sit kaikki valmiina", tai jotain.

* Tähän kohtaa paljon kirosanoa, koska halusin avautua yhdestä vittupää idiootista, mutta jätänkin sanomatta kun en oo varma ketkä kaikki tätä blogia lukee, jeeeeeee *

Asiasta kuitenkin nakkimakkaraan! Viikonloppuna Jyväskylään tekeen täysinventaariota paikalliselle Tokmannille. Rahhoo roppajjoo!

Nyt leipomaan Samin kanssa! :)

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva järkkä! Tulee mieleen aiva mun sims-talot ku sisustan aina sillee että laitan justiin sohvan nuon ymym. Ja se että on noin paljo tavaraa sopii sun persoonaan, ois tylsä jos kaikki olis niin just ja just. Ja tuo valkoinen ruudukkohylly on uus? :) HIANO

    VastaaPoista
  2. Joo ruudukko hylly on uusin tulokas täälä huushollissa, ostettu Haaparannan Ikeasta, 20e :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!