tiistai 16. elokuuta 2011

Sirut tuottavat onnea

En tiijä nyt mistä ihmeestä tuo otsikko pursusi tällä hetkellä liiankin tyhjään mieleeni - mutta aivan sama. Mä oon kauhee työnarkomaani. Oikeesti. Aiva alkaa jo vituttaan pitemmän päälle. Tuossa tuli vedettyä sellanen 10 päivän työputki, ei tosiaan mun juttu. Olin ihan muusina töitten jälkeen ja yritin kuluttaa lopun vähäisen vapaa-ajan tehden edes jotain inhimillistä. Silti osa kavereista jäi näkemättä..

Parin päivän päästä vaihdan työpaikkaakin. Mahtavaa. Aivan ihanaa. Toivon niin kovasti, että kaikki vanhan työpaikan paskamaisuudet olis poispyyhittyjä ja saan aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä. Meinaan kyllä tehdä niin parhaimpani, että pääsis vielä vähän "ylenemään", jos sitä voi siksi sanoa. TJ 4 siis ärrän tätinä! :)

Mitähän mulle olis tapahtunu sitte viimepäivityksen? Jos kelaillaan oikein kunnolla noin kuukausi takaspäin (jolloin viimeks sain kirjotettua tänne blogiin jotain) niin öööö... No ainakaa en oo meikannu! Useimmiten oon ollu ihan kokonaan ilman silmämeikkiä, ei vaan vittu voi jaksaa! Ja sitten.. oon nähny yli paljon julkkiksia töissä (tästä lisää tilapäivityksissäni Facebookissa ;>), siivonnut rikkoutuneen peilin jälkiä, ollut häissä kuvaamassa ja ostanut auton :)

Tuo autojuttuhan nyt on se "kovin" ja "tärkein" juttu. Mä vaan mietin sitä et kuinka vitusti mä oikeen lihon jos en enää pyöräile joka paikkaan?! :DDDD Pitää vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja tehä ainaki kauppareissut pyöräillen ym. Ja voishan sitä välillä vähä miettiä mitä paskaa sitä itteensä tunkee? :D

* * *

Jokin aika sitten kerroin syöväni Priorinia ja Evonia-merkkistä hiustenkasvua avittavia/vahventavia/kaikkia-muuta-jännää-tekeviä mömmöjä. Voin kyllä kertoa, että nyt tulokset näkyy! Mun tukka ei oo varmaan ikinä ollu näin hyvässä kunnossa, thank god! Kiiltää niinku puhtaanen sika ja tullu paksuutta lisää, samaten pituutta ainaki se 3-4cm (jos en kovaa valehtele)! Näitä mömmöjä popsin siis muulloinkin.

* * *

Joskus täs muutama viikko sitte tulin kotsaan töiden jälkeen. Seinästä oli palapeilit pudonnu omia aikojaan ja menneet pillun päreiksi. Tässä ollaan sitten oltu ilman isoa peiliä jonku aikaa, kunnes vuokran antaja tuli tänään vaihtamaan tilalle uuden ISON peilin. Tsiises kraist, se on niin iso et tää koko kämppä näyttää aiva joltain hotellilta?! Ihan ku ois ikkuna keskellä kämppää! :D Mut eij se mitää, tykkään kumminki :)

* * *

Tähän väliin voisin kirjotella hieman edellä mainituista häistä, joissa olin kuvailemassa. Kuvat ovat vielä tuolla Adobe Lightroomissa odottelemassa sitä viimeistä käsittelyä, ennen pariskunnalle menoaan. Ite olin suht tyytyväinen ajatellen säätä ja kuvausolosuhteita (lue: kännin määrää..), mutta kaiken kaikkiaan häät oli ihan mielettömän kivat! Olis ihanaa joskus tehdä työkseen sellasta, joka ei ees tunnu työltä! Ruoka oli hyvää, morsiammen puku oli ihan mielettömän ihana ja olin aiva horkas ku häiden teemavärinä oli pinkki <3 Häät jatkui "erikoisissa" olosuhteissa sitten omilla jatkoilla :DDDDD (Etkotkin oli aika hmm. hikiset?) Mut musasta täys kymppi ja se yleinen fiilis niissä häissä <3

* * *

Olin tänään siskon kanssa "naulapussi"ostoksilla, niinku isä rintaliivejä kutsuu. Ostin neljät, ja halvaksi tuli sinänsä kun aattelee et yhet on aina se 15-20e. Seppäläs oli osta 3 maksa 2 tarjous, jonka lisäksi ostin vielä poistotuotteena 3 euron rintsikat. Naulapussiostosten jälkeen suunnattiin kohti Ullakkoa, josta löysin ihan jumalaisia laukkuja! FAK MÄÄÄN mmmmmmm :)))) Mä en tajua mut löydän sieltä aina jotain?? Mut sitte muilta kirppareilta en löydä mitää.

Voi ie, mä meinasin etten jaksa laittaa kuvia koko päivitykseen ollenkaa mut kai mun on ny pakko ottaa toi kamera ja kuvailla ees noi laukut :o 

Elikkä kuva-osio alkakoon!

Ihana mommalaukku! 1,25e!



huono kuva sisältä käsin :s


Ja toinen laukkulöydös :)

ja toinen paska kuva sisätilasta :D

Mun perunakattila :D


Piäni pua :3

Nii ja tästä en ookkaa muistanu sanoa:
Saksasta uudet kuoret 1,20 dollaria :)

mä ja mun laittamaton tukkaseni.

Hjoo, eniveis, Mikon ja Lauranki pitäis tulla tässä käymään. Mä taidan tästä lähtee keittelemään kahvia :)

4 kommenttia:

  1. "kiiltää niinku puhtaanen sika" :D ihana vertaus, aiva rupes naurattaa ku oikeesti ne puhtaat siat kyllä oikiasti sitte kiiltääki!

    Ja tosi kivannäköinen toi sun "perunakattila", onko mukava ajaa?

    VastaaPoista
  2. oooo kerroppas lisää niistä hiustenkasvatusmömmöistä! mistä niitä saa? mulle kans :) moon syäny vaan jotain piimaxia muttei sillä tunnu olevan mitään vaikutusta.

    VastaaPoista
  3. Ai emmoo ees tienny et puhtaat siat sillee oikeesti kiiltää :D toi on vaan joku vanha sanonta jonka oon kuullu joltaki joskus vuonna kirves.

    On sillä kiva kyllä ajella, pitääs vaan vähä fiksaalla sitä ku kerkiää summuuta :)

    Chiina: Priorin-kuurin saa apteekista, 40e 90 kapselia (1-3 tablettia päiväs, itte oon syöny 1/päivä) ja toi Evonia-kuuri on vaan ihan luontaisuotekaupasta, 120 tablettia (muistaakseni) 22e noin. Kantsii hakea, vaikka vaatiiki vähä tottumista syödä niin isoja tabletteja + että muistaa ottaa ne joka päivä. Evoniaa saa ottaa vain 1 kpl päiväs, paketiski lukee ihan ettei saa ottaa enempää.

    VastaaPoista
  4. ok, pitääpä käydä hakemassa :) piimaxiakin pitää ottaa 3 tabl päiväs ja lisäksi ne on sellasia teräväreunaisia ja jauhopintaisia, yäähhhh... mut onneksi oon tottunu popsimaan päivittäin vähä kaikkea niin muistan ainakin :)

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!