perjantai 19. elokuuta 2011

Getting Things Done




Tänään heräsin siihen kun Laura-Idaseni otti riskin ja soitti mulle klo 07:15. Hyvällä tsägää olin just puolisen tuntia ennen sitä heränny, mutta jatkanu unia puolinukuksissa, ns. toinen silmä auki. Unia en enää nähnyt. Laura soitti mua kaverikseen kaupungille hoitamaan asioita. Alkupuhelusta en paljoakaan muista, mutta pyysin Lauraa aamukahville ja lupasin, että katsotaan siitä sitten eteenpäin. Laura tömähti luokseni noin 15 minuuttia puhelun jälkeen ja keitti kahvit. Minä meikkailin ja puin vaatteita. Aamiaisen jälkeen lähdettiin mm. verotoimistoon ja Citymarkettiin. 

Yli mukavaa herätä kerrankin ajoissa, saa paljon enemmän tehdyksi päivän mittaan! Inhoan niitä päiviä, kun menen nukkumaan joskus puoli 3 yöllä ja herään aamupäivällä, joskus 12 aikaan. Sitten pitääkin jo lähteä työmaalle. Ensimmäinen tunne on lähinnä vitutusta. Tää johtaa tietynlaiseen noidankehään: illalla taas valvon kahteen tai kolmeen, että saan tehtyä jotain ja seuraavana aamuna sama vitutus toistuu.

Joka tapauksessa: tänään ehdin olla Lauran kanssa, hoitaa omiakin asioitani verotoimistossa, käydä ruokakaupassa ja kahvitella Lauran kanssa. Noin 11 aikaan aamusta Heidi tuli käymään mun kämpillä. Raasu oli ollut hammastohtorilla ja toinen ihan nassu puuduksissa yritti keskustella mun ylipirteän persoonani kanssa. Ehdin jopa päivittää tätä blogia, joka on aika kova suoritus työpäivinä!

Oikeesti, kello on vasta yks päivällä ja mulla on vielä puolitoistatuntia aikaa nukkua vähän päikkäreitä ja mennä töihin. Huisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!