keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Tylsä tekstipäivitys

Hei rakkaat. 

Kattelin tässä tätä mun blogi-parkaani (tai noh, monikossa vois tämänkin laittaa), ja tajusin etten ole kirjoitellut tänne tän kuun puolella ku kerran! NÖYYYY! Nyt siis kauhean morkkiksen "innoittamana" pelkkää tekstiä postaus - en jaksa alkaa värkkäämään kuvien kanssa.

Mitähän ihmeellistä mulle nyt kuuluu? Oon värjänny tukan. Ja syön tukankasvatusmömmöjä. En tiedä auttavatko. Kaverin äiti tässä hieman pidempi aika sitten sanoi, että nyt olis hyvä väli alkaa syömään Prioriniä, tukka paksuuntuis ja tulis parempikuntoisemmaksi. Mulla oli silloin ollut melki puolivuotta pidennykset päässä yhteen soittoon (not good). Mietin asiaa ja hain Priorin-kuurin apteekista, 90 tablettia 40e. 

Oon syöny niitä 1 tabletti / päivä kesäkuun 20. päivästä lähtien. Viikon päästä siis kuukauden eikö? Pitää kyllä sanoa, et en osaa sanoa näenkö mitään eroa. Pituutta ei ole ainakaan tullut mitenkään merkittävästi, saatikka niin, että itte sitä olisin ees huomannu. Tukka on yleisesti ottaen hyvässä kunnossa. mutta se oli jo sitä ennen koko humpuukikuurin aloittamista. En osaa oikein sanoa toimiiko koko tablettihössötys, mutta syödään nyt loppuun kun on kerta maksettukin. 

Oon puhelimeen sitten aina tehnyt päivityksiä, kun oon tullut suihkusta ja saanut tukan kammattua ym. Jospa sitä sitten ottaisi itteään niskasta kiinni ja kertois Priorin-kuurin tapahtumista oikein kuvina. Oon sen verran hullu, et jos johonkin ryhdyn, se ei lopu ihan just siihen. Hain nimittäin tossa pari päivää sitten luontaistuotekaupasta samantyyppisiä tabletteja (en muista nimeä), joiden pitäisi kuulemma vaikuttaa hiusten pituuskasvuun paljon enemmän. Ne on niin pahan makusia, että hyi iesus! Maksoivat 21e (65 tablettia).

Onko kellään muulla mitään kokemuksia tälläsistä tukankasvatus-operaatioista?

*     *     *

Mun elämään kuuluu muutakin, hyvää ja pahaa jos näin voi sanoa. Olin tuossa parisen viikkoa sitten työhaastattelussa. Sielä oli todella kivaa! Ihan oikeesti, työhaastattelussa kivaa? Mutta joo, mulla oli. Ne haastattelijat oli tosi mukavia, tykkäsivät kuulemma mun murteesta ja monesti naurettiin jollekkin ihan hömpälle jutulle, kun kysymysten välissä kerroin jotain henkilökohtaisesta elämästäni. Työhaastattelusta jäi niin hyvä maku suuhun, ettei oikestaan ollut kovin iso yllätys, kun minulle soitettiin ja tarjottiin vakkaripaikkaa  ^^ .

Näin töihin liittyen: nykyisessä työpaikassa kaikki ei oo todellakaan mennyt ihan putkeen, koska olen ollut kipeänä tässä kuun alkupuolella. Parasta kaikessa on se, ettei esimies (eikä varmaan muukaan henkilökunta) usko, että olen oikeasti ollut kotona kipeänä, nukkunut ja levännyt. Asiaan liittyy kyllä muitakin seikkoja, mutten ala niitä nyt tässä vatvomaan. Mutta! Enää reilu kuukausi ja sanon SORONNOO :>

*     *     *

Mulla on vapaa viikonloppu!! Voitteko uskoa? Mäkään en usko! Ihan huisia! Perjantaina töiden jälkeen katsastamaan viimeinen Potter (nyyh), lauantaina Powerparkkiin perheen + Mikko-boyn voimin ja mitä luultavammin voisin hieman irrotella vielä sitten lauantai-iltana ja viettää relax-päivän sunnuntaina. Tätä oon niin kaivannut! <3

Eniveis, mä voisin tästä hipsiä ulos tupakalle ja sitten kaivella vaikka Elloksen nettisivuja, josko siellä olis jotain kivaa siustushärpäkettä alessa. 

Sii juu leiter kais <3 :)

ps. Ihan kauhiaa: meinaisn kirjottaa perään et hyvää loppukesää. EI NYT OO MIKÄÄN LOPPUKESÄ?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!