keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Second Hand Shopping

Tänään herätys klo 09:00, jonka jälkeen hieman meikkiä naamaan ja vanhalle asunnolle kääntymään. Klo 10:00 Hyllykallion SPR:n tyyppien piti tulla hakemaan multa kaks vanhaa, mut hyväkuntoista yöpöytää, jotka olin itte saanu siskolta vanhaan kämppään muuttaessani. Siskokaan ei tarvinnut, saatikka minä, niin ehkä sitten joku muu ihminen. Saavuttiin Lauran kanssa vanhalle kämpille ja odoteltiin yöpöydän hakijoita. Myöhässä tulivat, mutta tulivatpa kuitenkin.

Siitä sitten Lauskin kanssa hinauduttiin Ullakolle tarkistamaan Lauran ja Lauran äidin kirpparipöydän kuntoa ja tehtiin pikainen kierros. Ihan huippu kierros! Löysin seitsemällä eurolla vaikka ja mitä! 



6 kpl isompia viinilaseja, 0,40e kpl, kaksi normaalinkokoista viini(?)lasia, 0,30e kpl. Ihan uudenveroisia, ei mitään käytönjälkiä. Yli hienot! Eniten tykkään noista mustista jaloista!



Uusia hajuvesiä, 2e kpl. Molemmat ovat tuoksuja, joita oon itse kattellu laivalla tai kaupassa useasti. Pullot melkein täynnä ja vaan 2e kpl OMG! Kaivelin nettiä, mutten löytänyt mitään tarkkoja hintatietoja.. Tuo Chupa Chups I Love Me Urban Groove hajuvesi (tai siis saman sarjan toinen tuoksu) oli jollain sivulla 25 dollaria, eli noin 17 euroa. Tuo perhosputeli eli Morganin Love Love De Toi Eau De Toilette oli sitten jollain toisella sivulla alennuksessa 21 euroa. Joka tapauksessa, säästöä tämäkin! Purkin perhosesta on pudonnut strassikivi, mutta sepä ei menoa haittaa.

Yleisesti oon vähän varautunut kirppariostelija, koska kirppareilla näkee niin paljon kaikkea paskaa. Itse en ikinä ostaisi alusvaatteita, olivatpa sitten milliaisia tahansa, meikkejä tai yleensäkkään vaatteita. Tai no, jos vaate on jokin todella puhuttava, uudenveroinen/vähänkäytetty (+ riippuen vaatekappaleesta) niin saatan harkita. Esimerkiksi huivit, lapaset tai muut vastaavat pienet vaatekappaleet on ihan ok, mut kunto pitää olla todella hyvä. Mut kumminki, yleinen sääntö on, etten ees kauheesti kattele vaatteita, vaan kuljen niin että kyttään lähinnä käyttötavaraa. Esimerkiksi just astiat on sellasia, joita usein kattelen.

Kirpparoinnin jälkeen mentiin Lauran porukoiden työ käymään. Laura nimittäin näytti mulle eilen (vai toissapäivänä?) kuvia vanhempiensa talosta. Lauran äiti oli sisustanut niiiiiiiiin hienosti! Vittu poka! Mentiin sitten sinne kahville ja sain ihastella aivan mielettömän upeaa taloa! Siis herrijee! Olin aiva taivaas! Puhelimella otin muutaman hassun kuvan, harmitti kun en tajunnut ottaa järkkäriä mukaan. Lauraki oli sitä mieltä et näpsi kuvia vaan ja laita blogiin. Olin kyllä niiiiiiin rakastunu. Jos joskus, joskus, itekin sais vastaavaa.


Olkkari, ihanasti alemmalla tasolla
(n. kolme porrasta alempana) ku talon muut huoneet.

Noi sohvat oli aiva huippuihanat istua!
Huom, Heidin sukat :DDDDDD (En omista omia sukkia :DDDD )

Tosi hieno tuo Pentikin lamppu. Tuo alla oleva nahkasenkki (?) kuulemma kans Pentikistä. 

Ihana "parvi" tai tommonen! *Kuolaa*

Laura lukee päivän lehtä ja mä pyörin siinä ympäri niinku karkkikaupas! :D
Tuo pöytä <3 siis NIIN justiin sellanen mistä mä tykkään!





Lauran porukoilta siirryttiin Mikolle tarkistamaan onko mies heränny. Olihan se! Sekoiltiin jotain omia ja kyyläiltiin nettiä. Tehtiin Lauran kanssa "pieni" kenkätilaus brandosista, jossa on ilmaiset toimituskulut. Jotenki outoa muuten mainostaa myös sitä, että palauttaminen on ilmaista kans, koska asiakaspalauttaminen pitäis mun tietääkseni AINA olla ilmaista. En oo ainakaa koskaa joutunu ottaan keltää rahaa Postis kun oon asiakaspalautuksia ottanu vastaan...outoa.

No, joka tapauksessa. Kenkätilauksen perustelen sillä, että mulla on tasan yhdet joka päivä käytössä olevat kengät. Ja ne, jotka tietää mitkä kengät mulla aina on, voi ihan suoraan sanoa et ne on aiva järkyttävät. Ne on ollu joskus valkoiset.. ja ne on joskus näyttänykki kengiltä. Tällä hetkellä ne näyttää lähinnä paskaläjiltä, joita raahaan jaloissani :D Aattelin, et jos hyvin sattuu, saan kesäksi uudet kevyemmät kengät, esim ballerinat, ja toiset joka paikan kengät, eli perus lenkkaripopot. Toivomme siis parasta! Baarikegätki vois olla ihan kova hankinta btw..

Nojoo, mut mä meen nyt ja hyökkään keittiöön, otan tiskiharjan käteen ja purkaan siellä sijaitsevan järkyttävän tiskivuoren. Halvin tapa sisustaa on siivota ;)

C ya!

Edit: Unohtui muuten ihan sanoa ekasta saamastani tuparilahjasta! Lauralta Pentikin Vanilja-sarjaan kuuluva kynttilä, ainakin näin ulkomuistista heittäen. Kiitos, oot yli ihana <3

2 kommenttia:

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!