perjantai 22. huhtikuuta 2011

Pääsiäistylsistymistä

Ai nytkö on sitten pääsiäinen? Normaalisti olisin tälläkin hetkellä varmaan ottamassa kuppia kavereiden kanssa, mutta huomenna töihin. Mahti juttu, että on töitä! Ihan mielelläni meen huomenna ja sunnuntaina. Ihan hyväkin pitää tällaistä vapaata, ettei aina oo menossa. Ja varsinkin kun ensi viikolla meen Heidi-tyttösen kanssa Viroon! :)

Aiotaan tehdä tällainen kulttuurimatka, johon on yhdistetty sitten sisustuspainotteinen shoppailukierros. Pitäis vaan katsastaa hieman tuota tiliä, että mikä mulla on todellinen budjetti. Mutta muuten ihan huisia! On ollu kyllä sen verran raskas kevät ja alkuvuosi, että tää on kyllä ihan huippu palkinto omasta jaksamisesta. Muutenkin oon tässä viimeaikoina ollut paljon vapaalla, joten "kesälomatkin" on nyt tullut sitten pidettyä.. Kesällä onkin turha sitten valittaa, jos en Seinäkuun yöhön, Provinssiin, Tangoille tai Vauhtiajoihin pääse. Mutta mielelläni ootan työntäyteistä kesää.

Ihan huippua ottaa järkkäri mukaan ja kuvailla kaikkia kivaa! Ja vielä niin huippua matkaseuraa! Aivan mahtavaa kaikin puolin. Ja Tallinnassa on varmaan tosi ihana ilmaki! <3 Saa nähdä kuinka Heidin kans sekoillaan ja nauretaan ittemme varmaan 200-vuotiaiksi :)


Kuva täältä.

Kuva täältä.

Kuva täältä.

Kuva täältä.

Kuva täältä.


Anyways, oon saanu mun kellon seinään! Ja tein reijän ihan itse! Sami tietty kyttäs vierestä kun minä panikoin poran kanssa. Sami huusi "PAINA PAINA SAATANA!" samalla kun minä pelkäsin, että poraan pian johonkin putkeen tai vastaavaan.. parhaimmassa tilanteessa koko seinä olis ollu ihan reikäinen. Hyvin siinä kuitenkin kävi ja kellokin on kyllä tosi hieno.


Kellon molemmin puolin sopis hienosti pikkuiset avohyllyt, joihin vois sitten laittaa jotain sisustuskrääsää. Mä kuitenkin päätin, etten tee enää yhtäkään reikää tähän firmaan, jos ei aivan absoluuttisen pakko ole. Ainoa paikka, jonne vielä tulee varmasti reikiä, on olohuoneen ikkunakarmiin, johon huomenna pikkuveljen kanssa laitetaan pimennysverhot. Vielä on kuitenki avoinna, että mitkä pimennysverhot laitan.

Mulla on kaks eri vaihtoehtoa; toiset verhot on hienot laskosverhot, joista tulis yhteensä 8 reikää kiinnityksessä. Laskosverhojen kiinnitys tulee joka tapauksessa olemaan tosi hankalaa, koska se kiinnityssysteemi on mikä on. Onneksi tällä kertaa voi kiinnittää ne vaneriin, ettei betoniin.

Toisekseen, mulla olis tummanruskea koko pitkä rullapimennysverho, joka on ollu tuola mun vanhalla kämpillä. Se on siisti, ihan hienokin ja pimentää kunnolla. Kiinnityksessä tulis vaan sitten 4 reikää, ja itse kiinnityskin olis miljoona kertaa helpompi. Tämän lisäksi itse verho maksais 0e, kun noista vaaleista laskosverhoista pitäis pulittaa siskolle 20e. 

Hmmmm...
mitä te ootte mieltä?

Ne vaaleet laskosverhot olis kyllä hienommat..mutta mutta..hmm.. Saa nyt nähdä mitä tuo pikkuveli huomenaamulla on mieltä. Katsotaan.

Vähäkö oon nyt pessy pyykkiä kun on oma kone! <3 Ihan huippua! Nyt pyykinpesu on jopa mukavaa, kun ei tarvi rampata koko aikaa edestakaisin kellarissa, kun taloyhtiön koneella pesee. Ihan huippua. Mut luulen, että tääkin pyykinpesuinto laantuu.. Niin ku tää uuden kämpän siivoaminenki, jota oon tehny ihan hulluna. Vielä tämäkin tuuli tyyntyy ja lattiat täyttää näistä mun ärsyttävistä hiuksista :D

Oh mai daarlin!

Nojuu, kello onkin jo puoli 11 illalla, et vois kyllä harkita jotain muutakin tällepäivää, kuin tätä kirjoittamista. Vois vaikka pelata yhden LoLin ja sitten painua ajoissa nukkumaan. Pikkuveli tulee varmaan aamulla jo ennen pirunkenkimää, kun on tottunut armeijassa heräämään niin aikaisin. Yli kivaa viettää aikaa Juhan kanssa <3 Mulla on välillä niin ikävä sitä, kun se on poissa. Tykkään Juhasta :) Se on niin söpöki! <3 Pikkuveljet on parhaita :)

Jahas, nyt tuli taas niin <3______<3 juttua, että blop blop vain sydämmiä putkahtaa päästä ja puasta :D (mun ja Heidin inside-läppä) :DDDDDD

2 kommenttia:

  1. vitsi toi vanha tallinna on hieno paikka. siellä on aiva upeita vanhoja rakennuksia<3

    VastaaPoista
  2. on kyllä! Ja just niinku sanoit ni noi vanhat rakennukset on aiva yli kivoja kuvauskohteita, love it!

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!