keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Les Tulipes [le ty.lips]

Kasvit on mun mielestä yks halvimmista, helpoimmista ja muunneltavimmista jutuista, joilla voi vaikuttaa sisustukseen nopeasti ja niin, että eron huomaa helpostikkin. Tänään mulla oli ihanan sään ansiosta niin paljon kevättä rinnassa, että päätin raskaan työvuoron (ja noin tunnin pituisen odotteluni aikana) jälkeen piipahtaa mun vakio kukkakaupassa. Mielessä oli jotain todella keväistä - mutta ei narsisseja. Ne ovat liiakseltaan pääsiäiskukkia, vaikka kevättä edustavatkin toisaalta. Päädyin tulppaaneihin, jotka narskuivat ihanasti, kun myyjä teki minulle viiden euron hintaista kimppua. 

Päätin laittaa ne olohuoneeseen, vaikka aluksi ajattelin sijoittaa kukkalapsoset keittiöön. Keittiössä tulee loppujen lopuksi käytyä vain jääkaapilla, joten olkkarissa pystyn nauttimaan kukista useammin.








ps. Olis kiva jos lukijat jaksais klikkailla tota "Luin" hommelia tuossa alempana, sais vähän osviittaa, et paljo per postaus tätä lueskellaan :)

2 kommenttia:

  1. Oi, mä niin tykkään tulppaaneista.
    Heti ku näen valkoisia jossain, niin ihan varmasti koristaa meidän keittiötä. :)
    Just ostin valkoisen "orkkideean näköösen" kukan, en muista mikä se oikeasti oli, mut saman näköönen. Oon kyllä samaa mieltä että ne tosiaanki muuttaa huoneen ilmettä, tosi paljon. :)

    VastaaPoista
  2. Mäki mietiin sillo kukkakaupas et poka valkosia, mut ei ollu :c En ees tajunnu kysyä et onko niitä valkosina! :D

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!