keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Getting Back In Line


Viime vuoden lokakuussa viimeksi sain aikaseksi kirjoiteltua. Sekin oli sellanen pieni angst-postaus yhdestä miehestä, ettei voi ees sanoa kunnon postaukseksi. Kyllä tämä kirjoittelu on käynyt mielessä useasti ja oonhan mä muiden blogeja ihan päivittäin lueskellut. Jotenkin vaan en oo saanut aikaseksi kirjoitettua mitään, vaikka aiheita ja tapahtumia olisi vaikka muille jakaa. 

Mulla on muutenkin niin huono tyyli kirjoittaa kaikki kerralla, sitten koko homma menee siihen että väännän yhtä tekstiä ja kuvia monta tuntia putkeen. Vihdoin kun postaus on valmis jaettavaksi, oon niin väsynyt koko blogiin ja kirjoittamiseen. Vois sanoa että tää on vähän niinkun "vienyt voimat" ja just tän takia mulla on aina kestänyt taas kuukauden kirjoittaa uudestaan.

Mun on pakko opetella kirjoittamaan lyhyemmin ja vähemmän. Kuviakin pitäis osata karsia isolla kädellä.. inhoan niiden muokkaamista ja koon sumplimista.

Joka tapauksessa, tulin tänne kertomaan teille kaikille että yritystä löytyy jälleen ! Muutenkin vuosi 2013 saa luvan tuoda tullessaan paljon ihania asioita. "Saa luvan" koska viime vuosi varsinkin loppuvuonna oli niin henkisesti raskas ja raastava monilla eri tavoilla.

Vuoden 2013 temmellyksistä voit siis tulevaisuudessa lukea juuri täältä. Loppuun vielä musaklippi :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!