maanantai 12. maaliskuuta 2012

Happiness Is a State of Mind





Hieman kulunut sananparsi? Kyynel, sanon minä! Tuo kuvastaa mun tätä päivää ihan mielettömän  hyvin. On ollut oikein hyvä mieli tänään, kaikki on mennyt ihan putkeen.

Kaikki tietää et jo tasan siitä hetkestä alkaen, kun silmäs aamulla aukaset, et onko päivä täysin perseestä, ihan normi, vai huippuhyvä. Tää päivä oli jälkimmäisin. Töissä olin hyvällä tuulella, asiakkaat jäi kassalle juttelemaan mun kanssa useasti, sain siivottua sen yhden kaapin (se on häirinnyt mua jo jonkin aikaa), siivosin jopa kassakoneen taustan (joka oli muuten ihan jäätävän likanen). Työpäivän päätteeksi jäin vielä taukohuoneeseen ihan vapaaehtoisesti hetkeksi juomaan kahvia.

Kotona koneen avattuani iski jonkin tasoinen "ei vittu"-euforia, koska Weedend Festivalin perjantailippuja oli myyty yli puolet muutamassa tunnissa lipunmyynnin alettua tänä aamuna. Mä sunnuntai-iltana masistelin, et voi perse,  enhän mä tuonne oo pääsemässä. Kirjoitin siitä tänne blogiinkin. Sama masennuspilvi leijali oman pääni yläpuolella valmiina iskemään.

Tilanteen oli muututtava.

Ja niinhän se sitten muuttuikin :)

3 kahden päivän lippua Weedend Festivaaleille, yksi mulle, yksi MK:lle ja yksi Antsalle.

Mitä mä ihan oikeasti tekisin ilman kaikkia mun ihania ystäviä ja perhettä? Oikeasti <3 Kiitos Sirpa <3 Sä oot ihan paras ja mahtavin sisko mitä kukaan ikinä voi saada <3

Loppupäivä jatkui pihalla oleillessa, kun Mk:n kanssa käytiin tuossa ihan lähellä vähän kävelemässä ja samalla pyyhällettiin kauppaan. Ilma oli niin ihana, että teki ihan mieli jäätelöä :) Kaupasta tarttui käteen kananmunia, salaattivehkeet ja maitoa. 

 
Kämpillä kuunneltiin vähän Petriä..
 
Tehtiin samalla ruokaa..


Katottiin Salkkarit (Hei Jiri, tia mikä lie Mikko, ota se paita pooooooiiiiiiisssssss!!!)






Sit syötiin vähä Kis Kissejä ja väänneltiin naamaa :D
ps. Eiks oo ihQu toi mun mustelma?
pps. Mä tiän et kyttäät mun tissivakoa!

  
Oli kiva tunkee noita Kis Kissejä poskea vasten :D

Katottiin Täydelliset naisetki, tai no, Mk kattoi ja mä päivitin tätä blogia :) Illan pelasti myöskin se, että mun favicon alkas vihdoinki näkymään oikein! Mä eilen sitä säädin, eikä se toiminut. Se tarvitsi ilmeiseti jonkin aikaa "päivittyä" tai muuta vastaavaa. 

Nyt kyllä alkaa olla jo niin väsy, että pitäis hipsiä suihkuun ja nukkumaan. Muutaman jutun mä haluan vielä sanoa tän postauksen loppuun, ja yritän tällä kertaa olla ihan vakavissani.

                                                                             *   *   *

Teille kaikille, jotka ootte auttanu mua tän pienen ajan sisällä; Kiitos. Ootte ollu korvaamattomia. Myöskin Anteeksi, kyllä mä mun elämän vielä saan sellaseksi, ettei mun tarvi vaivata ketään tälläsellä teinimeiningillä. Yritän kovasti olla itsenäinen ja "aikuinen", jättää opiskelijaelämäntyylini taakseni, mutta ajoittain asiat ei mee niinku itse haluaisin. Mä yritän kuitenki selviytyä jotenki tästä. Tää ei oo nyt mikään "kiitti hei ihan oikeesti"-teksti, vaan kiitollisuuden osoitus. Te muutama hyvä ystäväni ootte osoittanu mulle tässä kuussa sellasta luottamusta, jota mun on todella hankala itse kenellekkään antaa. En ihan oikeasti pärjäisi ilman teitä <3




1 kommentti:

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!