sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Crystal White Snow





Hei kaikki ihanat bloggaaja! Täällä Pohjanmaalla sataa viimeinkin lunta! <3 

Oltiin koko perheen voimin tänään käymässä ostoksilla työpaikallani ja ns. näyttämässä porukoille paikkoja, kun isä & äiskä tuli käymään täälä Seinäjoella, joka uskokaa tai älkää, on todella harvinaista. Kun päästiin kaupasta ulos, satoi isoja pyöreitä lumihiutaleita taivaan täydeltä. Me siskon kanssa hihkaistiin molemmat yhteen ääneen "LUNTA" ja taputettiin vielä käsiäkin.

Oon tähän mennessä ollu sitä mieltä, että tästä joulusta voi tulla sittenkin vihreä, ettei meille asti mitään lunta saada. Toisaalta sillä ei olisi ollut mitään merkitystä, koska oon menossa siskon ja siskon miehen kanssa jouluksi Enontekiön suuntaan, jos vaan saan vapaata. Ollaan suunniteltu joulun ajaksi noin viiden päivä reissua Nunnaseen (siskon miehen vanhempien luo), joka on ihan oikeesti keskellä ei mitään. Lapissa sentään on jo lunta, joten ajattelin etten varmasti tuu missaamaan mitään (paitsi kinkun sulattajaisbileet tietty, nyyhkis).


Tuonne!
Mulla on muutenkin niin jouluinen fiilis, koska laitoin jouluvalojakin eilen illalla. Tänään löysin Honkkarista ihan mielettömän hienot ledi-valot keittiöön. Näin vastaavanlaiset jossain blogissa ja ihastuin niihin ihan mielettömästi. Kaupassa ei kovin kauaa tarvinnut miettiä ostanko ne vai en. Löysin myös kolme lasista "vanhan ajan" joulupalloa, joista yksi meni kotimatkalla rikki :c Hätä ei ollut onneksi tämän näköinen, sillä pallo on vielä pallon muotoinen ja nätti, kunhan pitää rikkoutuneen puolen ulospäin niin kukaan ei huomaa mitään.
 

Voiku noi ikkunan karmitkin olis valkoset :s

Ja yllättäen en löytänyt valkoisia / ruskeita nastoja..Nooooh..

Kaikkein oikeanpuolisin pallo on rikki :s
Nämä siis Tokmannilta 3e kpl.



Aluksi ajattelin, etten osta yhtään mitään jouluhärpäkettä, mutta nuo pallot oli vaan niin ihanat, etten voinu jättää niitä sinne kauppaan. Olis ihana ostaa noita lisää esimerkiksi olohuoneeseen, mutta katsotaan sitten vaikka myöhemmin.

Keittiössä on tällä hetkellä myös toiset ledivalot, jotka äiskä osti mulle joskus teinivuosina. Valo on ihanan sininen, mutta huomasin löytäessäni tuon, että osa valoista olivat palaneet. Päätin siksi laittaa vaan ihan  tuollaseen Pentikin vaaseen? vai mikä ihme tuo nyt on.. Tykkään jollain tapaa myös kaikesta "vanhantyylisestä" kun puhutaan joulukoristeista. Siksi pöydällä myös mun perinnekoristeina kaksi kynttilänjalkaa ja punaiset pöyätkynttilät.







Hyvä ystäväni MK kävi viime torstaina mun luona kyläilemässä ja toi mitä ihanimman tuliaisen! MK oli opiskeluihinsa liittyvässä tilanteessa saanut askarrella jyvätonttuja! Ihastuin niin paljon tuohon söpöyteen, joka komeilee nyt telkkaritasolla ja vahtaa takaisin kun minä vahtaan telkkarin ruutuun. Kuvassa näkyy myös toiset vanhemmat ledit, jotka laitoin telkkaritasolle kanssa. Kuvan keltaisuus vääristää aika paljon, koska noi ledit on myös kirkaat, ei kellertävät.



Hieman lähikuvaa meidän ballfeissistä ;D


Oon muutenki ollu tällä viikolla jotenki tosi aikaan saava, oon siivonnu paljo ja tiskitkin oon saanu tiskattua aina kun niitä on vähääkään keräytynyt. Tähän vaikuttaa varmaan myös se, että kerrankin olin viikonlopun Seinäjoella, enkä mennyt porukoille Jurvaan, niin kuin normaalisti. Tää oli tällänen pieni aasin silta siihen, kun sain vihdoin ja viimein hommattua mun "That's All Fucked" julisteelle kehykset. Lopputulos on tälläinen ja kovin tykkäsin aikaan saannnoksestani.


Taulu siirtyi myös vastakkaiselta seinältä tälle puolelle,
paljon parempi mun mielestä nyt.




Olin jokin aika sitten työkaverin luona Party Lite kutsuilla ja tilasimpa oikein jotain! Party Lite on todella kallis merkki ja mun mielestä valehtelematta kaupasta saa suurin piirtein vastaavan aina monta kymmentä euroa halvemmalla. Olin kuitenkin niinkin rohkea ja tilasin ensi kertaa ikinä jotain ko. firmasta. Tälläinen Luovuus-niminen pikkuinen tuikkusysteemi tarttui mukaan (25€ aika kallis :S).








Näin joulun tullen oon tuumaillu joulusiivojen tekoa, mutta jotenki tuntuu niin turhalta, koska en kuitenkaan oo täällä sitten "hoo-hetkellä". Toisaalta tekis mieli edes vähän laittaa kämppää siihen kuntoon, että joulun odotus edes tuntuu joltain. Sitten kun siskoni saa tehtyä mulle uudet verhot Ikeasta ostamastani kankaasta, voisin vaihtaa myös valkoisen maton uudestaan olohuoneeseen. Jättäisin myös tuon valkoisen Lack Apupöydän tuohon kanssa. Isommat tyynytkin saavat varmaankin uudet päälliset samasta verhokankaasta, joten ajattelin että kokonaan valkoinen olohuone (sohvaa lukuunottamatta) vois tuntua paljon jouluisemmalta. Olis kuitenki kova juttu jos vaikka kävis pesettämässä sen valkosen nukkamaton, koska se on aika >>eroottinen>> tällä hetkellä :D

Nooooh, eiköhän se tästä, viimeistään kun saan ne uudet verhot... Hei muuten! Hieman updatea mun pärstäkertoimesta, koska tajusin etten oo tänne laittanu henkilökuvia miljoonaan vuoteen! Seuraavaksi voisinkin vaihtaa tuonne Subin puolle ja katsoa BB Talk Shown. See you laters !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!