tiistai 6. syyskuuta 2011

Infected





Mä oon taas kipeä. Vihaan tätä. En halua olla kipeänä ja maata sängyssä koko aikaa. Haluan mennä ja olla, ilman räkää ja yskää. Eniten flunssassa vihaan sitä, kuinka voimattomaksi se mut tekee. Makaan ihan ku haudassa, puolikuolleena. Toiseksi eniten vihaan sitä, kun naama on niin täynnä räkää, että tuntuu ettei ees näe kunnolla eteensä. Komanneksi kamalinta on kuumeesta johtuva nivelien ja luitten särky. Mulla oli tänään selkäki niin kipeä kuumeen takia, että teki mieli vaan itkeä.

Kuulostaa sinänsä aika liioiteltulta..mutta oon niin harvoin kipeänä, että sitten kun oon kipeä, olen kuin kuoleman oma.

Josko sitä nukkuisi taas 12 tunnin yöunet, kun kerranki unta riittää. Onneksi elämä on jo voittamassa :)

PS. Onneksi kuitenkin jaksoin kunnialla käydä ystävien kanssa syömässä ulkona. Oliskohan kahdella 500 ml Panadolilla ollu mitää vaikutusta asiaan?

2 kommenttia:

  1. ml? olisko mg ollut parempi :) parane kulta pian <33

    VastaaPoista
  2. tuli heti ekana mieleen 500 mg: panoDIILI niinku joulukalenteris :DDD kipiänä olo on niin sairasta touhua :DD

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!