maanantai 19. syyskuuta 2011

Down the Rabbit Hole








Rakas blogini, minulla on ollut sinua niin kovasti ikävä. Pahoitteluni, olen ollut niin paljon töissä ja ryyppäämässä, etten vain ole ehtinyt päästää itseäni tähän näyttöpäätteen eteen näppäilemään sinua. I hope you forgive me this grat deveival (jos kirjotin pelkällä kielikorvalla oikein).

Mulla on niin hyvä mieli tänään. Työpäivä meni ihan mielettömän nopeesti, mulla oli hyvät eväät ja sain paljon tehtyä. Töiden jälkeen menin työhöntulotarkastukseen  (ihana sanahirviö), jossa oli ehkä maailman parhain terkkari ikinä. Sille voi puhua ihan mistä vain, aivan ihana ihminen <3 

Eniveis, olin viime maanantaina pienessä verenkuvassa, missä kartotettiin esim. maksa-arvot, kolesteroli summuut jännät jutut. Ennen labraa piti olla 12h syömättä ja juomatta, mutta myöskin ilman alkoholia 48h. Oooooppppssssssss :D Noooooh, menin tästä pikku seikasta huolimatta tirraamaan verta lääkärin naaman eteen.

Tänään sitten tuolla työhöntulotarkastuksessa mentiin lävitse koko pieni verenkuva ja se ihana terkkari-nainen kerto mulle mitä kaikki meinas jne. Olin niin happy kun se nainen kertoi mulle et kaikki mun arvot on ihanteelliset! Verenpainekki oli aivan ihanteiden sisällä, mut en taaskaa muista mitä se oli. Sinänsä tää on aika erikoista, koska kun on lihava, yleensä kaikki terveys-ihmiset vain mötköttää ja valittaa tai tyyliin huutaa "LAIHDUTA VITUN LÄSKI", mutta tämä nainen teki poikkeuksen. Hän kysyi: "pidätkö sinä itsestäsi?" Sain oikeesti vastata että kyllä, minä Taru-tyttönen, ylipainoinen ja pyöreänpuoloinen, tykkään itsestäni :) !

Tohtoroinnin jälkeen suuntasin pallomahani kanssa Tiimariin, josta ostin ylkkä ihquboxun avaimenperän! Mä oikeesti tarvittin sitä! Mä oon aina muutenki aiva takus avaanten kans, ja nyt ku on pitäny tottua auton avaimiin ni oli vain pakko ostaa kunnon avaimenperä, et löydän sen tuolta kanin kolosta, joka valitettavan usein löytyy mun käsilaukusta.


Vähä söpis!


Seuraavaksi suuntasin kohti Suomalaista (jonne mulle on tietty Rautakirjalaisena Sanoman kortti, jolla saa aina kaikesta alea 15%) ettiin jotain hieman parempaa lukemista ku toi paska pokkari, jonka saatana menin ja ostin Ärrältä junalukemiseksi Jyväskylän reissulle. Ko. pokkari on siis Gaile Parkin Kigalin kakkukauppa. Vittu mitä paskaa. Koko kirja on niin pitkäveteinen ja jotenki tekemällä tehty, että hyi yäk. Kirjan henkilötki on sellasia, jotka ei kiinnosta mua millään tavalla. Paikat, joissa tapahtuu EI MITÄÄN on kyllästyttäviä, mun mielestä likaisia ja jotenki slummimaisia.. tai tämmösen kuvan oon saanu luettuani 65 sivua täyttä sontaa. Enempää en nimittäin lue.

Suomalaisessa tein kuitenkin ihan helmilöydön: Hal Duncanin Muste: Kaikkeuden kirja II , joka maksoi rapeat 27€, alennusten jälkeen noin 24€. Onko kukaan muu koskaan lukenu ko. kirjaa? Pitäis vähä kattoa netistä paremmin, et miks toi on "kaikkeuden kirja kakkonen".. et onko se Vellum sitten ykkönen ja pitäiskö se lukee ennemmin ku tuo kakkonen hmm.. Ykköstä ei kyllä näkyny missään koko kirjakaupassa.




Joka tapauksessa. Haluan mainita (näin asiasta kirveeseen), että mun Scanian lokasuoja on kunnossa! Pikkuinen kilpikonnani ei enää nyi! Ette voi uskoa kuinka paljon tällänenki asia vaikuttaa omaan mielialaan. Nykiminen poistui sytytystulppien vaihdon avulla! Tästäki huvita jouduin pulittamaan peräti 10€, koska sattumalta se korjaaja oli entinen asiakas. Itte tulpat olin ostanu itte, eli työstä maksoin sen kympin. Homma näytti kumminki niin helpolta, eikä siihen menny ku 10 min, mut mun mielestä on silti fiksumpaa et joku joka oikeesti osaa, menee ja ronkkii sinne ku esimerkiksi minä, joka on peukalo keskellä kämmentä. Ja muutenki, mieluusti maksan 10€ siitäki, ettei tarvi vaivata kavereita, veljeä tai siskon miestä. Sain samalla vastauksen mun ilmastoinnin vittuiluun ja puolueettoman mielipiteen mun auton kunnosta. Hyvä kommentteja tuli :) !

Nyt haluan mainita eräästä mun hyvästä ystävästä, jota oon vähän laiminlyönyt viime viikkoina. Anteeksi siitä, en minä tahallani. Heitän kommentin takas sun blogikirjotukseen: Ihanaa että asiat alkaa menemään oikeassa aikataulussa, ettei päivät mee valvomiseen ja vieläpä yötkin! Nukkuminen on ylitte kivaa, eikö totta :) ps. Laura, kyllä mä teille tällä viikolla taas kahville tuun :>

Tänään tuli muuten Henkkamaukan paketti. Paketti sinänsä oli ihan sekasin, siellä ei ollut ees sitä palautuspaperiakaan. Toisaalta, aiva sama, kaikki mitä sieltä tuli ni mä otin :D Uus ihan uber hieno suihkuverho! Ja uudet tabletit! Ja uus koristetyynypäällinen! Ja mielettömän ihania jättipyyheitä! Ja uusia toppeja varmaan 10 kappaletta! Ja uuuuuuuuh, vihdoin uusia huppareita! <3 


Lisää raitaa! Ja uus torkkupeitto.

Uuuuuh, niiiiiiin hieno suihkuverho!

Ja lemppari yksityiskohta :)

Äääh, mut mä meen nyt tuonne keittiöön tekemään iltapalaa. Lihavalla kun on nälkä :D More stuff next time :)

4 kommenttia:

  1. Voi Taru ku sä oot ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää huiskuverho. :))

    VastaaPoista
  3. yllätyin kyllä itekki ku aattelee just jotain HM laatua :D

    Ja ifyoubelieve, kiitos :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon tilannu aika paljo H&M Homesta juttuja ja aiii laaiiik. Ne on ihan hyviä!

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!