perjantai 1. heinäkuuta 2011

Sisustuslahjakortin voittaja

Heijsan alla minä kärä lukijani!

Nyt onkin aika paljastaa henkilö, joka voitti 50 euron arvoisen lahjakortin
Seinäjoella sijaitsevaan Sisustusliike Sapiraan!


Random Number Generator valitsi kommentin numero 106. Tämä henkilö oli osallistunut kahdella arvalla.
Ja voittaja on...tittidiii *rumpujen pärinää*



Jasminella/Finland
(Pääset Jasminella yli söpöön blogiin tästä)




kommentillaan:
106. Jasminella, Finland kirjoitti:
Kahdella mukana! Tää oli niiiin paras postaus kaiken kaikkiaan - olen menossa Sjoelle heinäkuussa enkä olisi tämmöistä liikettä älynnytsieltä edes etsiä! kiitos siis vinkistä!!


Jasminella, jos multa ei ehdi tulla spostia sun suuntaan ensin, niin laitathan mulle päin jotain -> minuntaivaani@gmail.com ja sovitaan miten homma etenee tästä eteenpäin.

Kiitos kaikille osallistuneille, oli ihanaa saada paljon kommentteja ja uusia ideoita blogin kehittämistä varten.

5 kommenttia:

  1. Ei ole todellista! Mulla tuli ihan itku! :( <3

    VastaaPoista
  2. Moii :) Toivottavasti mun sähköposti on tullut perille!? :)

    VastaaPoista
  3. Hei jasminella! En ole saanut sulta sähköpostia jostain syystä. Jos laitat vaikka tänne kommenttiboxiin sun spostin niin kirjottelen sulle pikimmiten :)

    VastaaPoista
  4. Voi harmitus! Nyt nimittäin kortti ei ehdi enää postin kautta mulle :) Mun sp on jasminella82 @ hotmail.com

    Lähden Seinäjoelle maanantaina. Ehdottelinkin sähköpostissani, että voisiko sen lahjakortin viedä nimelläni sinne liikkeeseen...

    Mut pistäs sähköä niin sovitaan tarkemmin :) Harmi kun postini ei ole tullut perille, tarkistin vielä lähetetyistä ja osoite on se minkä olit blogiini jättänyt :(

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!