perjantai 20. toukokuuta 2011

Hymyilyä

Hei kaikki palleroiset!

Samsungilla on menossa kilpailu kaikille bloggaajille, joihin minäkin itseni häpeillen luen. Samsungin nettisivuilla on sitten haaste, jossa voi voittaa Samsung Galaxy S2:n. Oi mikä puhelin! <3 Mullahan on jo tuo Samsung Galaxy S, mutta pitäisi vaan päivitellä sitä, niin toimisi paremmin. Tai sitten on käyttäjässä vikaa. 

Anyways, mun täytyy nyt kaivella mun kuva-arkistoa ja lätkästä tähän kuva, joka sopii jotenkin tähän haasteen teemaan; Mikä saa minut hymyilemään. Mun mielestä hymyily on jotenki ihan liian pliisu juttu mulle, vai mitä? Räkätys ja kunnon naurunremakka sopii mulle paljon paljon paremmin :D Ajattelin heti tätä tätä kuvasarjaa, joka on muutenki todella uusi, otettu ennen Viron reissua Heidin kanssa :)

Minut saa hymyilemään ystävät, jotka ovat samalla aaltopituudella kanssani.


Nää on niin mun favourite kuvia! Ja kun tuo nauru on
aitoa ja oikeeta! <3 Kiitos Heidi <3




Haasteen ohjeet kuuluvat näin:
  1. Ota itsestäsi teemaan sopiva kuva.
  2. Julkaise kuva blogissasi ja kerro kuvan yhteydessä lyhyesti, mikä saa sinut hymyilemään.
  3. Haasta mukaan kolme bloggaajaa.
  4. Mikäli haluat osallistua myös kilpailuun, jossa voi voittaa Samsungin uuden älypuhelimen, käy linkkaamassa haastepostauksesi osoite tänne: http://indiedays.com/showroom/samsung-galaxy/
  5. Liitä mukaan tämä teksti: Mikä saa sinut hymyilemään? Käy katsomassa bloggaajien kuvat ja osallistu äänestykseen, jossa palkintona uusi Samsung Galaxy II -puhelin: http://indiedays.com/showroom/samsung-galaxy/





Haastan mukaan seuraavat bloggaajat: Annukka, Chiina, ja Veera

2 kommenttia:

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!