tiistai 19. huhtikuuta 2011

Kevättä rinnassa (Spring in my Boobs)

 ...ja viikonlopun selkäpalat.


Mä oon niin väsyksis ettei tästä tuu taas mitää :D Naurattaa kaikki taas :D En oo ollu kotona tänään päivällä ku vissiin parisen tuntia ja sitte taas vain menny. Viikonlopustaki olis paljon kerrottavaa, mut ei kyllä jaksa vuodattaa sitä kaikkea paskaa kyllä nyt. Sitä vastoin ajattelin tehdä tälläisen "flow-postauksen", jossa ei ole päätä, eikä häntää (vaan parhaat selkäpalat), joten katsotaan mitä tästä oikein tulee!

Poka meijän Tumppi-kissasta (jonka oikeeta nimeä en vieläkään muista) on tullu naine! Poka mouruaa aiva viimeestä päivää! Kotikotona ramppaa kollikissoja pitkin pihaa niin paljo, että huh huh :D Mutta on se niin suloonen tullero, ettei mitää rajaa.



Viikonloppuna maalasin tuon kukkapöydänki mustalla spray-maalilla, tuli yyyyyli hieno! Oon niin tyytyväinen! Kesti kyllä tosi kauan kuivaa, vaikkei mun ja isän mielestä kukkapöytä ollu lakkaa koskaan nähnykkää. Mutta samapa tuo, sopii niinku nenä päähän tuohon telkkarin viereen nytten. Ja yli kiva et noi puunsyyt näkyy läpi :)





No jos mä nyt sitten kuitenkin kertoisin tuosta viikonloppuluisesta. Perjantaina Rytmiksellä kattoos Klamydiaa & Petri Nygårdia. Tai siis, Petrin keikkaahan me ei siis nähty, koska se aloitti jo klo 22:00, eikä tästä oltu infottu missään virallisissa paikoissa (esim. rytmiksen nettisivuilla). Vitutuksen multihuipentuma. Juttelin asiasta vuorovastaavan kanssa, joka hoiti hommansa moitteettomasti. Tein reklamaation myöhemmin sähköpostitse ja saan puolet rahoistani takaisin. Puolet, koska näin kuitenkin Klamydian keikan (joka oli muuten hyvä). Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta! 

Lauantaina kotikotiin iskän ja äiskän työ. Oli ihanaa olla hemmassa taas pitkästä aikaa, näki kaikkia kaveria ja sai olla kotsaski ihan tarpeeksi. Olin jopa maanantaihin asti, etten heti sunnuntaina  tapani mukaan suunnannut kohti Sjokea. Isän kanssa vaihdettiin autoon kesäpallot, maalattiin tuo mun kukkapöytä ja äitin kans etittiin eteiseen verhoja (oikeesti mä nukahdin sängylle ja äiti esitteli mulle eri verhoja eikä tajunnu et nukun :D). Oli ylitte mahtia <3

Käytin sitte lopun spray-maalin todella upiasti :D
Isäki vain tuhahti ja nauroo ku näki :D
(Toi on siis ikuisuuden ikäinen traktori-tallin ovi,
johon on muulloinkin spreijattu loput maalit, kuten näkyy..)



Maanantaina Mikko-poikasen kanssa sitten illemmasta kohti sjokea, Ilmajoen Tokmannin kautta. Tokmannilla oli nimittäin tarjouksessa jo joulusta lähtien himoamani Soda Stream. Normaalistihan se maksaa abouttiarallaa 70-80e, mutta nyt oli sitten tarjouksessa 50e :)



Samalla sain hakea työpaikalta tilaamiani Avonin meikkejä. Yllätin itseni, koska en muistanut yhtään mitä olin tilannut. Oli kiva hoksata, et olin tilannu just sitä yhtä meikkipuuterivoidetta, joka multa viikonloppuna loppui. Ihan mahtia! Maanantai-illalla Laura ja Niko tuli vielä limsalle kokeilemaan tuota Soda Stream hökötystä ja hyväähän limsaa sillä saatiin. Ostin energiajuoma-uutetta, joka maistuu ihan batterylle! Ei tarvi sitäkää enää ostaa :)

Perjantaina laskujen maksun jälkeen, ennen illan rytmiksellä käännähtämistä, käytiin Lauran kanssa Mini Manissa ja vähän muuallakin. Kalustekavereilta löysin sitten kellon, jota olen haaveillut keittiöön. Oli sattumalta tuttu myyjä, joten piti vähän tinkiä hintaa, tottakai ;) Nyt jos vaan sais sen keittiön seinään! Tarvisin todellakin jotain remontti-reiskaa/vuokrattavaa poikaystävää/vastaavaa aviomiestä, joka tekis mulle näitä pikkuhommia. Nooh, eiköhän tuokin seinään saada joskus! Tykkään ylkkä kovaa tosta heilurista!


Ostoksien jälkeen Lauran kans kenaltiin parvekkeella ja palvottiin arskaa.
Lasitettu parveke + aurinko = +20c <3





Nyt mä meinaan vähän katsoa leffaa ja makoilla. Voisimpas pyöräyttää vähän energiajuomaakin siinä samassa! Hei muute, mitä mieltä kukkapöydästä?

2 kommenttia:

  1. Kukkapöydästä tuli toooosi kiva kyllä, mi laik <3

    VastaaPoista
  2. Yli hieno tuli tosta kukkapöydästä! :) Ja ihana kelloki :) Ja mä voisin toimia sun poikaystävänä ku oon joutunu aina itte touhata kaiken näis muutois niin osaan kaikkea pikkukivaa tehdä ite ;)
    PS. Pian hhgt! :D Ja arvaa mistä mä hommaan rahat! Lainaan pakettiauton ja vien noi teron pullot kauppaan :DD Saa nähdä paljoko tulee, varmaan tulee ainaki joku käsitulehdus ku niitä pitää lapata :D

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!