sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Ottaa päähän

Ai kun ihana otsikko!
Oon ollu tänään aiva koomas. Yksin kämpillä. 

Tuun seinähulluksi. Taas sellaanen viikoloppu etten päässy minnekkää. Sitte ku on vapaa vknloppu ni meikä päättää vittu tulla kipeeks! Argh, en inhoa mitään muuta ku kuumeilua ja kotona olemista liian pitkiä aikoja. 

Siivoamisen, pyykkäämisen ja liiallisen tupakanpolton lisäksi oon oikeen kattonu kolme leffaa! Wuhuvittu... Ei jeesus oikiasti, tästä ei tuu mitää. Mä haluan muuttaa jonnekki Ouluun tai jotaki, Sjoke mätänee :s

Missä ihmeessä kaikki ees on?? Muut on jossain Jurvas (no ok, sielä mäki olisin mieluusti iskän ja äipän kans) ja loput kaverit on niinki lähellä ku Egyptis.

Hei ny.


ps. Sitä paitsi mä varmaan poistan tän paska-postauksen huomenna.

pps.  Ei kantsi availla Facea tälläsinä päivinä, jotku jutut alkaa vaan ottaa pannuun viel enempi.

ppps. Mä tein tänään kanakeittoa, ei ollu hyvää. Seki vitutti.

3 kommenttia:

  1. Siis mä kommentoin tätä postausta sillon ja kommenttia ei näy :o

    VastaaPoista
  2. Niin sitä mä laitoin että vähä yks on raasu ku perkele kanasoppaki oli paskaa :DDDDD

    VastaaPoista
  3. Joo mä sain kyllä spostiin ilmotuksen et kommentoit mut en tajua et miks se ei näy missään.
    Tais olla vaan niin et tuon päivän vitutus johtui vaan omasta asenteesta, eikä oikeesti mistään järkevästä :) Kanakeittoki olis varmaan ollu parempaa jos olisin ollu paremalla päällä :D

    VastaaPoista

Anonyymi kommentoija, ilmoitathan nimimerkkisi!